  • 1. Data: 2012-09-14 23:35:49
    Temat: [Link] Intel says Clover Trail Atom CPU won't work with Linux
    Od: n...@m...invalid

    <http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2205462/id
    f-intel-says-clover-trail-will-not-work-with-linux>

    Atom to nie był dotąd poważny target, niemniej symptomatyczne.

    Linuxowcy się tym pewnie nie przejmą (aczkolwiek niektórzy userzy jak
    np. ja rzetelnie bojkotują Intela i ostatnio nVidię) -- ktoś rozpracuje
    te C-state'y i P-state'y -- niemniej kolejny przykład sprzętu w
    ekosystemie x86, który jest zamknięty przez vendora.

    Wydawać się natomiast może, że potwierdza się postawiona raz teza, że
    architektura komputerów osobistych zmierza ku wykonaniu asynchronous,
    kończąc erę marnowanie cykli na polling.

  • 2. Data: 2012-09-15 08:33:54
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu piątek, 14 września 2012 23:35:49 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> [...]
    >
    > architektura komputerów osobistych zmierza ku wykonaniu asynchronous,
    >
    > kończąc erę marnowanie cykli na polling.

    marnowanie cykli na jaki pooling?

    ogolnie mowiac - mi do tej pory nie specjalnie
    niby przeszkadzalo zamkniecie kodu windy ale
    ostatnio chyba zaczyna mi przeszkadzac bo uswiadamiam
    sobie ze w architekturze ktora jest kompletnie
    otwarta (tj od podstaw) koduje sie inaczej

  • 3. Data: 2012-09-17 02:30:25
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Fri, 14 Sep 2012 23:35:49 +0200, n...@m...invalid wrote:

    ><http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2205462/i
    df-intel-says-clover-trail-will-not-work-with-linux>

    Wil not work with WHAT?...

    A.L.

  • 4. Data: 2012-09-17 07:32:52
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Friday, 14 September 2012 23:35:49 UTC+2, (unknown) wrote:
> [...]
    > architektura komputerów osobistych zmierza ku wykonaniu asynchronous,
    > kończąc erę marnowanie cykli na polling.

    To oznacza jedynie że Intel nie przydzieli swoich pracowników do dodania supportu dla
    Linuksa. Żaden problem żeby dowolny chętny ściągną sobie spec procesora i sam
    napisał. Żadne rozpracowywanie nie jest potrzebne.

    AdamK

  • 5. Data: 2012-09-17 21:38:41
    Od: n...@m...invalid

    W dniu 17.09.2012 r. 2:30, A.L. pisze:

    f-intel-says-clover-trail-will-not-work-with-linux>

    > Wil not work with WHAT?...
    "Nie mam syna Jakowa"

  • 6. Data: 2012-09-17 21:44:53
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-09-17 02:30, A.L. pisze:

    f-intel-says-clover-trail-will-not-work-with-linux>

    > Wil not work with WHAT?...

    Poprawnie jest "Will"

    JK

  • 7. Data: 2012-09-17 22:58:48
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 17 Sep 2012 21:44:53 +0200, JK <j...@i...pl> wrote:

    f-intel-says-clover-trail-will-not-work-with-linux>

    >Poprawnie jest "Will"

    Ojej, naprawde?...

    A.L.

  • 8. Data: 2012-09-18 14:31:46
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-09-17 22:58, A.L. pisze:

    f-intel-says-clover-trail-will-not-work-with-linux>

    > Ojej, naprawde?...
    >
    > A.L.

    Naprawdę.
    Ani po polsku nie potrafisz pisać ani po
    angielsku... porażka. Może lepiej nie odzywaj się?

    JK