  • 61. Data: 2010-11-02 12:23:10
    Temat: Re: Co to jest za numer 399700035 ?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Nic z tego co mówicie nie rozumiem. Wg mojej pamięci automatyczne
    > połączenia z USA są od połowy sierpnia 1991.

    a wg mojej pod koniec lipca. Ale zawsze mogę się mylić :-)

  • 62. Data: 2010-11-02 12:58:08
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > A do którego roku można było się do pani hrabiny dodzwonić
    > przez ręczną centralę?

    Tudzież do pomnikowego Bieruta :-). A szczegółowo to nie mam pojęcia,
    bo nie mam późniejszych książek aż do darmowej ubiegłorocznej.

    Przemek

  • 63. Data: 2010-11-02 13:00:12
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > A co było pomiędzy 21.07.1990 a 23.07.1990? E.Wedel?

    No tak. A później PepsiCo, Cadbury a teraz nastało Lotte :-).

    Przemek

  • 64. Data: 2010-11-02 13:04:10
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:
    > Nic z tego co mówicie nie rozumiem. Wg mojej pamięci automatyczne
    > połączenia z USA są od połowy sierpnia 1991.
    >
    > MJ

    Mi się wydawało, że to już była RP ver. 3.0, ale skoro nie odciąłeś się
    zdecydowanie od Maciejowego 22 lipca d. fabryka czekolady, no to zrobiła
    się okazja, żeby pożartować polityczno-historycznie :-).

    Przemek

  • 65. Data: 2010-11-02 13:04:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Tudzież do pomnikowego Bieruta :-). A szczegółowo to nie mam pojęcia,
    > bo nie mam późniejszych książek aż do darmowej ubiegłorocznej.

    Nie, z Bierutem to całkiem co innego. Telefon w pałacu był zainstalowany
    bardzo wcześnie, działał cały czas bez przerwy, a numer nie zmienił się
    nigdy. Zamilkł dopiero po zlikwidowaniu centrali. Ale instalacja pałacowa
    jest wciąż sprawna. Nie pamiętam tylko kiedy to nastąpiło i jaki numer
    trzeba było prosić.

    --
    Jarek

  • 66. Data: 2010-11-02 13:05:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > a wg mojej pod koniec lipca. Ale zawsze mogę się mylić :-)

    Może to też zależało od lokalnej centrali?

    --
    Jarek

  • 67. Data: 2010-11-03 11:51:18
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

> [...]
    > nigdy. Zamilkł dopiero po zlikwidowaniu centrali. Ale instalacja pałacowa
    > jest wciąż sprawna. Nie pamiętam tylko kiedy to nastąpiło i jaki numer

    OK, zajrzałem do części instytucjonalnej książki. Nie ma rozróżnienia na
    hrabiów i towarzyszy, ale muzeum jako całość miało już 2 numery
    "normalne" 855xxxx (centrala i faks). Ponadto, sekretariat miał nr
    "ręczny" 91. O to chodziło?

    Przemek

  • 68. Data: 2010-11-03 12:37:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

> [...]
    > na hrabiów i towarzyszy, ale muzeum jako całość miało już 2 numery
    > "normalne" 855xxxx (centrala i faks). Ponadto, sekretariat miał nr

    Prawdopodobnie. Z tego co pamiętam, jeszcze po wojnie w pałacu mieszkali
    właściciele. Dopiero po śmierci dziedziczki zrobiono muzeum. Sekretariat
    pewnie przejął jej telefon z numerem 91.

    --
    Jarek