  • 1. Data: 2010-10-21 16:17:26
    Temat: Jak sobie poradzić z krajowym zerem?
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Szanowni Znawcy telefonii,

    Proszę o podpowiedź, jak sprawić, żeby dało się oddzwaniać
    na numer zaprezentowany na wyświetlaczu aparatu.

    Kiedyś, gdy w rozmowach zamiejscowych zero było
    obowiązkowe, wszystko było jasne. Ale od momentu, gdy
    to krajowe początkowe zero usunięto, jest z tym kłopot.
    A przynajmniej ja mam taki kłopot. Na wyświetlaczu
    pojawiają mi się numery z zerami na pierwszym miejscu,
    choć już się zer nie używa. Radzę sobie z tym tak,
    że w książce telefonicznej aparatu mam pozycje zdublowane,
    z zerami i bez zer. Kiedy do mnie dzwoni Wacek, widzę
    że to on, bo jego imię mi się wyświetla, jako że jest
    ono podpięte do numeru z zerem początkowym. Ale żeby
    oddzwonić, muszę wejść do książki aparatu i wybrać
    ze spisu Wacka Bez Zera. I tak z każdym krajowym wpisem
    do książki telefonicznej aparatu.

    A moje pytanie ma na celu zaoszczędzenie miejsca
    w spisie przez usunięcie dubli z zerami początkowymi.
    Jak zrobić, żeby prezentacja odbywała się bez początkowego
    zera? Czyli tak jak wykręca mój numer ktoś, kto do mnie
    dzwoni?

    Jan

  • 2. Data: 2010-10-21 16:33:55
    Temat: Re: Jak sobie poradzić z krajowym zerem?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-10-21 18:17, Jan pisze:

    > Jak zrobić, żeby prezentacja odbywała się bez początkowego
    > zera? Czyli tak jak wykręca mój numer ktoś, kto do mnie
    > dzwoni?

    W której sieci wykręcają takie numery z prezentacją?

  • 3. Data: 2010-10-21 17:03:03
    Od: Jan <j...@w...pl>

    W dniu 2010-10-21 18:33, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > W której sieci wykręcają takie numery z prezentacją?

    Ja mam sieć TP SA, z ISDN, ale operatorem jest Netia.

    Jan

  • 4. Data: 2010-10-21 17:06:02
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    Jan pisze:

    > Ja mam sieć TP SA, z ISDN, ale operatorem jest Netia.
    >
    > Jan
    masz pots, czy

    isdn 2b+d / 30b+d - centralke??

    Czasami centralki abonenckie moga takie rzeczy dodawac - czasami wgranie
    nowego softu pomaga ..

  • 5. Data: 2010-10-21 17:06:16
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Uściślam:

    Abonament w TP, a nakładka DWiW jako spadek po Tele2 w Netii.

    Jan

  • 6. Data: 2010-10-21 17:08:44
    Od: Jan <j...@w...pl>

    W dniu 2010-10-21 19:06, Jan pisze:
    Jeszcze raz uściślam:

    Abonament Octopus Standard w TP, a usługa DWiW w Netii,
    odziedziczona przez Netię po Tele2.

    Jan

  • 7. Data: 2010-10-21 18:12:17
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Abonament Octopus Standard w TP, a usługa DWiW w Netii,
    > odziedziczona przez Netię po Tele2.

    zacznij od zgloszenia uszkodzenia w tp
    nie wroze powodzenia, ale to najszybsza droga
    nastepnie zglos reklamacje i czekaj na odpowiedz

    nigdzie nie wspominaj o netii/tele2, bo nie maja ze sprawa nic wspolnego, a
    podobnie jak tutaj tylko zaciemnisz temat

  • 8. Data: 2010-10-21 18:35:21
    Od: Krzysztof Dermont <k...@o...pl>

    Jan pisze:
    > W dniu 2010-10-21 19:06, Jan pisze:
    > Jeszcze raz uściślam:
    >
    > Abonament Octopus Standard w TP, a usługa DWiW w Netii,
    > odziedziczona przez Netię po Tele2.
    >
    > Jan

    Kojarzysz takie urządzenie jak NT ?
    Jeżeli jest to Aethra z nowym softem to zera można się pozbyć samodzielnie.
    W ISDN-ie jest tak, że na portach a/b to NT dostawia zero.

    pozdr.
    Krzysztof Dermont

  • 9. Data: 2010-10-21 19:34:03
    Temat: Re: Jak sobie poradzi? z krajowym zerem?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-10-21 20:12, brum pisze:

    > zacznij od zgloszenia uszkodzenia w tp
    > nie wroze powodzenia, ale to najszybsza droga
    > nastepnie zglos reklamacje i czekaj na odpowiedz

    zdecydowanie najlepsza droga. Dodatkowo możesz poszperać, czy Twoje NT
    tego zera samodzielnie nie dopisuje.

  • 10. Data: 2010-10-22 13:57:49
    Od: "telcol" <d...@o...pl>

    RE: zera prefiksowe w sygnalizacji DSS1 ISDN generuje terminal ISDN lub adapter
    AT na podstawie parametru Typ numeru. W większości tanich telefonów oferowanych
    w kraju wartość 0 jest kojarzona na stałe z ToN = "national". Nieliczne
    dopuszczały regulacje użytkownika z menu sterującego.
    Molestowanie operatora pozostanie bezskuteczne