  • 1. Data: 2021-12-20 18:13:00
    Temat: Co to się wyprawia?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Diesle jednak nie odejdą w niepamięć
    a producenci będą nas doić ile wlezie.

    A kiedyś mówiono że będziemy płacić abonament za używanie butów

    Ja pier...

    https://www.youtube.com/watch?v=14kJKgySSlo

  • 2. Data: 2021-12-20 18:58:13
    Temat: Re: Co to się wyprawia?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2021 18:13:00 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Diesle jednak nie odejdą w niepamięć
    > a producenci będą nas doić ile wlezie.
    >
    > A kiedyś mówiono że będziemy płacić abonament za używanie butów
    >
    > Ja pier...

    Daj se spokój, dzisiejszy świat to nie na twój rozum... :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2021-12-20 19:23:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Daj se spokój, dzisiejszy świat to nie na twój rozum... :)

    To PiSior z Lublina:)
    https://pobierak.jeja.pl/images/0/4/5/233244_panstwo
    -lubelskie.jpg

    Czeba brać poprawkę na jego rozumienie świata :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 4. Data: 2021-12-20 19:58:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I powinienem już dawno zdechnąć na covid bo się nie zaszczepiłem

    Piecze was dupsko

    Kraśko szaleje bez prawka, zamkną tvn, szkapina Tuska zdycha a w UE
    ciągle skandale i korupcja..

    A nie... Tusk mówi że to nie korupcja tylko nie takie zwyczaje ;-)

  • 5. Data: 2021-12-20 21:22:52
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.12.2021 o 18:13, _Master_ pisze:
    > Diesle jednak nie odejdą w niepamięć
    > a producenci będą nas doić ile wlezie.
    >
    > A kiedyś mówiono że będziemy płacić abonament za używanie butów
    >
    > Ja pier...
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=14kJKgySSlo
    6:18
    tak jest od dawna, a przynajmniej w pewnym sensie. w xsarze picasso
    2004, brakowało mi manetki, aby zaczął działać tempomat. W Lodgy 2014
    trzeba było wymienić dwu- stanowy przełącznik na trzy stanowy - aby
    zaczął działać tempomat. Oczywiście w obydwu przypadkach konieczne było
    podłączenie laptopa (smartfona) i poinformowanie ecu ze funkcja ma działać
    ToMasz

  • 6. Data: 2021-12-21 17:16:43
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2021-12-20 o 18:13, _Master_ pisze:
    > Diesle jednak nie odejdą w niepamięć
    > a producenci będą nas doić ile wlezie.
    >
    > A kiedyś mówiono że będziemy płacić abonament za używanie butów
    >
    > Ja pier...
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=14kJKgySSlo

    na szczęście są jeszcze normalni producenci, jest konkurencja

    w tym roku kupiłem najwięcej nowych samochodów, m.innymi eksperyment-kia
    pierwszy mój samochód tej marki i jak na razie oceniam bez wahania:
    wszystko było KIEDYŚ dobre w samochodach zgromadzone jest w tej marce

  • 7. Data: 2021-12-22 07:22:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 21.12.2021 o 17:16, Peter pisze:
    > wszystko było KIEDYŚ dobre w samochodach zgromadzone jest w tej marce

    Próbuję rozkminić...
    Czy to miało być?:
    "wszystko, co było KIEDYŚ dobre w samochodach, zgromadzone jest w tej
    marce" Czy jednak jakoś inaczej?
    No i chętnie bym się dowiedział co kiedyś było dobre i jest teraz w KIA
    - szyby na korbkę? ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak