  • 1. Data: 2012-06-26 09:59:44
    Temat: Co to za Porsche?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Co to za porsche?
    Wczoraj go spotkałem.
    Z przodu normalny - chyba, bo krótko go widziałem, ale z tyłu -
    widziałem go trochę dłużej - jakiś dziwny.
    Kabrio, bardzo niski i linia za siedzeniami nie była prosta a miał dwa
    bardzo wyraźnie garby za głowami kierowcy i pasażera. Takie wybrzuszenia
    ciągnące się prawie przez cały tył. Trochę jak w starych samochodach
    wyścigowych
    Był na szwajcarskich blachach, czarny.

    Próbowałem znaleźć na stronie porsche, ale tam nie ma takiego.

    Co to za wynalazek?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 2. Data: 2012-06-26 10:16:04
    Temat: Re: Co to za Porsche?
    Od: PK <P...@n...pl>

    On 2012-06-26, WW <w...@v...pl> wrote:
> [...]
    > bardzo wyraźnie garby za głowami kierowcy i pasażera. Takie wybrzuszenia
    > ciągnące się prawie przez cały tył. Trochę jak w starych samochodach

    Porsche Boxter Spyder

    pozdrawiam,
    PK

  • 3. Data: 2012-06-26 10:19:06
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-06-26 10:16, PK pisze:
    > Porsche Boxter Spyder

    Dzięki.

    Podobny, ale to nie taki.
    Ten ma łagodnie schodzący tył, tamten miał prawie równy a na końcu ostro
    ścięty.
    Poza tym był jakiś taki "kanciaty".

  • 4. Data: 2012-06-26 10:28:15
    Od: PK <P...@n...pl>

    On 2012-06-26, WW <w...@v...pl> wrote:
    > Ten ma łagodnie schodzący tył, tamten miał prawie równy a na końcu
    > ostro ścięty.

    No to Carrera GT.

    pozdrawiam,
    PK

  • 5. Data: 2012-06-26 10:31:40
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-06-26 10:28, PK pisze:
    > Carrera GT.

    Dzięki.
    To chyba ten.

  • 6. Data: 2012-06-26 22:33:05
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Dzięki.
    > To chyba ten.

    to na pewno ten, 650 szt. wyprodukowane tylko-dlatego nie zajarzyłeś od razu
    o co chodzi ;)

  • 7. Data: 2012-06-26 22:38:37
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > to na pewno ten, 650 szt. wyprodukowane tylko-dlatego nie zajarzyłeś od
    > razu o co chodzi ;)

    jak chcesz to mozesz sobie poszalec takim za troche drobnych:
    http://www.autocube.pl/flota/porsche-carrera-gt-id15
    .html

    :)