  • 21. Data: 2020-05-30 16:46:49
    Temat: Re: Co to za samochód jest?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Już zluzowalem. Ale co do maniery odpowiadania zdaniem pytającym mam rację. Ktoś się
    pyta a inny odpowiada pytaniem. Jak kurwa nie wie to morda w kubeł i czeka na takiego
    co wie.

  • 22. Data: 2020-05-31 10:40:35
    Od: z <...@...pl>

    > Już zluzowalem. Ale co do maniery odpowiadania zdaniem pytającym mam rację. Ktoś
    się pyta a inny odpowiada pytaniem. Jak kurwa nie wie to morda w kubeł i czeka na
    takiego co wie.

    Ja się przyzwyczaiłem jak syn podłapał od siostry ciotecznej taką
    manierę. 14 latki ;-)

  • 23. Data: 2020-05-31 11:43:18
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 31.05.2020 o 10:40, z pisze:

    > Ja się przyzwyczaiłem jak syn podłapał od siostry ciotecznej taką manierę. 14
    > latki ;-)

    To nie maniera. Moja babcia, która jeszcze przed wojną miała
    do czynienia z tą "manierą" na ulicy ("wasze ulice, nasze
    kamienice") ganiła mnie, gdy jej w ten sposób odpowiadałem
    jako dziecko: "nie odpowiadaj po żydowsku".

  • 24. Data: 2020-05-31 13:57:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Już zluzowalem. Ale co do maniery odpowiadania zdaniem pytającym mam rację. Ktoś
    się pyta a inny odpowiada pytaniem. Jak kurwa nie wie to morda w kubeł i czeka na
    takiego co wie.

    Od innych wymagasz, a sam się nie stosujesz. Przynajmniej w 99% twoich
    wypowiedziach powinieneś wsadzić mordę w kubeł i grzecznie czekać na
    takiego co wie.

    Pierdolnąłeś kolejną głupotę o "podatku solidarnym", a jak ci się zwraca
    uwagę to odpowiadasz pytaniami i jeszcze "się ciepiesz jak wesz na
    łańcuchu" absolutnie nie mając racji.

  • 25. Data: 2020-05-31 15:03:15

    O widzisz. Coś w tym może być.
    Nawet język przesiąknięty manipulacją kombinowaniem i wyzyskiem ;-)

  • 26. Data: 2020-06-01 00:45:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A ja się jakoś nie mogę przyzwyczaić. Tak jak nie mogę się przyzwyczaić do samochodu
    w dizlu albo odmiany liczebników jaka debile dziennikarze serwują.

  • 27. Data: 2020-06-01 00:46:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj przepis na chleb wodny, uratujesz świat od głosu.