  • Data: 2019-02-18 22:34:50
    Temat: Co w praktyce oznacza akumulator AGM?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Właśnie po 3 latach zarżnąłem Vartę Silver 100Ah. Wcześniej w kilka
    miesięcy jakąś Centrę, którą poprzedni właściciel wstawił.

    W/w Vartę wstawiłem na zasadzie ciągłości - podobny technologicznie
    akumulator lecz w lepszej jakości. Dopiero potem doczytałem w instrukcji
    auta, że akumulator musi być AGM. Wyjaśnię, że wszelkie kwestie związane
    z ładowaniem / eksploatacją są idealne.

    Dlaczego producent zaleca AGM skoro nie mam start-stop? Jaka z tego
    korzyść? W sieci wyczytałem dyrdymały, że AGM nie zakłóca elektroniki.
    Zwykły nie zakłócał jej tak samo.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek