  • 1. Data: 2012-07-26 16:50:12
    Temat: Co w zamian za TOTX i TORX do TOSLINK
    Od: SM <p...@s...pl>

    Witam,

    Używałem nadajników/odbiorników TOTX173 i TORX173 od TOSLINK do
    przesyłania przez światłowód sygnałów PWM.

    Teraz mam problem z dostaniem tych przetworników.
    W Farnelu piszą nawet że są już nie produkowane.

    Czy ktoś mógłby coś polecić w zamian tych przetworników.
    Chodzi mi o przetworniki TOSLINK, bo typowo światłowodowe
    (np. HFBR) wychodzą dużo drożej (kilkadziesiąt zł, gdzie
    TOTX/RX były po kilkanaście zł).

    SM

  • 2. Data: 2012-07-26 21:21:26
    Temat: Re: Co w zamian za TOTX i TORX do TOSLINK
    Od: roman rumian <r...@g...com>

    W dniu 2012-07-26 16:50, SM pisze:
> [...]
    > Chodzi mi o przetworniki TOSLINK, bo typowo światłowodowe
    > (np. HFBR) wychodzą dużo drożej (kilkadziesiąt zł, gdzie

    http://www.findchips.com/avail?part=totx

    :-)

    Roman Rumian

  • 3. Data: 2012-07-26 22:40:56
    Od: SM <p...@s...pl>

    > http://www.findchips.com/avail?part=totx

    No i wychodzi że praktycznie niedostępne.
    Stock =0, Price=0, Availability=0

    Jedynie co widzę to jakieś resztki gdzieś
    z Azji do ściągnięcia i od 4 do 5 sztuk
    skąinąd. Po prostu lipa.

    Czy w sprzęcie audio nie stosują już
    TOSLINKa???