  • 1. Data: 2012-07-26 09:30:47
    Temat: tvn24 skrajna nieodpowiedzialność
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Wczoraj w godzinach wieczornych wspomniana w tytule stacja zaprezentowała
    materiał o zabawie świetlówkami pod linią wysokiego napięcia.
    Zasadzono "las" świetlówek uziemionych jednym końcem, kilka na dłuższych
    tyczkach - kilka metrów.
    Pan redaktor uzyskał zapewnienie, że zabawa jest bezpieczna, im wyzej tym
    lepiej świecą, _byle nie dotknąć
    przewodów_. najlepiej świecą w miejscu gdzie przewody są najniżej itd

    "Gratuluję"

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 2. Data: 2012-07-26 10:41:40
    Temat: Re: tvn24 skrajna nieodpowiedzialność
    Od: "kk" <...@...pl>

    > Pan redaktor uzyskał zapewnienie, że zabawa jest bezpieczna, im wyzej tym
    > lepiej świecą, _byle nie dotknąć

    Tylko nie pisz o złych skutkach przebywania pod linią wysokiego napięcia.
    Nie daleko mnie wybudowano bloki mieszkalne dokładnie po taką linią.
    Co prawda na wysokich słupach, ale ludzie na czwartym pietrze mają
    oświetlenie za darmo.

  • 3. Data: 2012-07-26 11:30:07
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-07-26 10:41, kk pisze:

> [...]
    > Nie daleko mnie wybudowano bloki mieszkalne dokładnie po taką linią.
    > Co prawda na wysokich słupach, ale ludzie na czwartym pietrze mają

    Widocznie im nie przeszkadza, są młodzi, wykształceni i z dużego miasta.
    Wszystko wiedzą.
    Stu lat życia im życzę. :)
    K.

  • 4. Data: 2012-07-26 11:45:54
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie daleko mnie wybudowano bloki mieszkalne dokładnie po taką linią.
    > Co prawda na wysokich słupach, ale ludzie na czwartym pietrze mają

    Nie mam już tekstu źródłowego ale w USA na dość dużej próbie statystycznej
    dowiedzono występowanie jakiegoś rodzaju guzów mózgu. Badanie brało po uwagę
    miasteczka przklejone wzdłuż bardzo dużej magistrali energetycznej. Dziś
    pewnie te dane będą bardzo trudnodostępne ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 5. Data: 2012-07-26 12:56:54
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    > Nie daleko mnie wybudowano bloki mieszkalne dokładnie po taką linią.
    > Co prawda na wysokich słupach, ale ludzie na czwartym pietrze mają

    To zrób zdjęcie, bo nie uwierzę, do czasu jak nie zobaczę, że wydano
    zgodę na budowę budynków MIESZKALNYCH
    DOKŁADNIE pod linią energetyczną. Garaże i inne tego typu budynki
    gospodarcze to może i owszem...

  • 6. Data: 2012-07-26 13:03:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" napisał w
    > To zrób zdjęcie, bo nie uwierzę, do czasu jak nie zobaczę, że
    > wydano zgodę na budowę budynków MIESZKALNYCH
    >DOKŁADNIE pod linią energetyczną. Garaże i inne tego typu budynki
    >gospodarcze to może i owszem...

    Nie wydali, ale raczej z innych przyczyn - co bedzie jak sie urwie ?

    J.

  • 7. Data: 2012-07-26 13:09:44
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wydali, ale raczej z innych przyczyn - co bedzie jak sie urwie ?

    Zanim spadnie, to już będzie bez napięcia.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 8. Data: 2012-07-26 13:49:07
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    J.F pisze:
    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" napisał w
    >
    > Nie wydali, ale raczej z innych przyczyn - co bedzie jak sie urwie ?

    Na pobliskim osiedlu wybudowano bloki wprawdzie nie pod linią, ale
    bardzo blisko. Tutaj jest chyba najbliżej:

    http://radom.ws/index.php?n=Tekst.Mapa?Rx=51.41889?R
    y=21.1692?Rk=8

    Strzałka wskazuje podstawę słupa, na widoku satelitarnym widać pobliskie
    bloki.
    Tak to wygląda z dołu
    http://radom.ws/index.php?n=Grafika.01247
    raczej nie chciałbym tam mieszkać, a jeśli już, to w przeciwnym końcu
    bloku :)
    Andrzej

  • 9. Data: 2012-07-26 14:59:19
    Od: "kk" <...@...pl>

    > Tak to wygląda z dołu
    > http://radom.ws/index.php?n=Grafika.01247
    > raczej nie chciałbym tam mieszkać, a jeśli już, to w przeciwnym końcu
    > bloku :)

    Propnuję party na dachu ... ze świetlówkami w reku.

    A tak na poważnie, to można by jakiś neon zrobić na dachu.

  • 10. Data: 2012-07-26 15:54:46
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    > To zrób zdjęcie, bo nie uwierzę, do czasu jak nie zobaczę, że wydano
    > zgodę na budowę budynków MIESZKALNYCH
    > DOKŁADNIE pod linią energetyczną. Garaże i inne tego typu budynki
    > gospodarcze to może i owszem...

    Może nie pod, ale bardzo blisko:
    https://maps.google.com/maps?q=woronicza,+Warsaw,+Po
    land&hl=en&ll=52.188835,21.00594&spn=0.00249,0.00696
    8&sll=37.0625,-95.677068&sspn=52.152749,114.169922&t
    =h&hq=woronicza,&hnear=Warsaw,+Warszawa,+Masovian+Vo
    ivodeship,+Poland&z=18&layer=c&cbll=52.188971,21.005
    583&panoid=zPs2MqW25fiuCDkUqbMvPg&cbp=12,305.08,,0,-
    12.26
    Ten wyższy blok (róg Woronicza i Marzanny) jest dosc blisko linii WN.
    Art na Gazecie:
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,12194298,
    Niezwykle_zjawisko_pod_linia_wysokiego_napiecia.html

    Qwinto