  • 1. Data: 2009-01-15 10:48:45
    Temat: Co warto zainstalować na komórce? [Nokia E51 - Symbian]
    Od: GK <g...@g...pl>

    Jak w temacie. Od niedawna mam ten telefon, jakie są programy warte
    zainstalowania? Najlepiej freeware.
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-01-15 12:02:39
    Od: " Radek" <r...@N...gazeta.pl>

    GK <g...@g...pl> napisał(a):

    > Jak w temacie. Od niedawna mam ten telefon, jakie są programy warte
    > zainstalowania? Najlepiej freeware.

    Opera Mini (darmowa przegladarka)
    fring (darmowy - wspiera tanie rozmiwianie via WiFi/VoIP/Skype itp.)

    Pozdrawiam,
    Radek

  • 3. Data: 2009-01-15 12:24:00
    Od: <a...@N...gazeta.pl>

    GK <g...@g...pl> napisał(a):

    > Jak w temacie. Od niedawna mam ten telefon, jakie są programy warte
    > zainstalowania? Najlepiej freeware.
    > Dziękuję i pozdrawiam,
    > Grzegorz

    Uszanowanie

    Nimbuzz
    Talkonaut
    Gizmo5
    Barablu
    amAze
    TMJ-Mobile
    MGMaps
    GpsTrack
    Mapy Google
    Y-Browser
    SIC!FTP
    ActiveFile
    X-plore
    JbakTaskman
    ScreenSnap
    PhoNetInfo
    IfInfo
    KeypadLock

    --
    awiesiek

  • 4. Data: 2009-01-15 12:26:42
    Od: AL <a...@s...tam>

    GK pisze:
    > Jak w temacie. Od niedawna mam ten telefon, jakie są programy warte
    > zainstalowania? Najlepiej freeware.
    > Dziękuję i pozdrawiam,
    > Grzegorz
    chcesz instalowac wszystko co jest - czy to co Cie interesuje.
    Szklana kula sie potrzaskala i z wrozenie nici na dzisiaj ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2009-01-15 14:36:05
    Od: "AGA.K." <d...@o...pl>

    > Jak w temacie. Od niedawna mam ten telefon, jakie są programy warte
    > zainstalowania? Najlepiej freeware.
    > Dziękuję i pozdrawiam,
    > Grzegorz

    Psiloc.Xelnex.Lite.v1.01.S60v3.SymbianOS9.1.

    cos takiego :)

    nagrywa wszystkie rozmowy, co wazne ma mozliwosc wylaczenia pikania
    nagrania zajmuja bardzo malo
    mi sie bardzooo to przydaje, chocby nawet jak ktos dyktuje nr tel, albo
    cokolwiek to nie musze zapisywac
    nie wspominajac o innch sprawach zawodowych

    mam zajete moze z 20Mb i z kilku miesiecy rozmow moze na 20godzin albo i
    wiecej

    kolejna aplikacja

    irremote1.03
    (pilot np do TV, CCD tunera itp)

    fringa (obsluga voip i skype)

    czasmi do laptopa uzywam
    Mobiola Web Camera v3.0.15 S60 3rd

    z telefonu robi mi kamerke, gdyz nie mam kamerki do skypa w lapie sie
    przydaje

  • 6. Data: 2009-01-15 14:38:23
    Od: "AGA.K." <d...@o...pl>

    acha jeszcze garmin mobile xt z topomapa 2008 polecam jak poruszasz sie po
    gorach

    niestety wszystko platne

    ale przy odrobinie poswiecenia czasu znajdziesz w necie za free
    oczywiscie ja mam oryginalne wszystko

  • 7. Data: 2009-01-15 14:45:16
    Od: "AGA.K." <d...@o...pl>

    > Opera Mini (darmowa przegladarka)
    > fring (darmowy - wspiera tanie rozmiwianie via WiFi/VoIP/Skype itp.)

    nie wiem jaku ciebie
    ale ta opera mini to jakas kicha w porownaniu do standardowej przegladarki z
    noki

  • 8. Data: 2009-01-15 15:11:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    AGA.K. napisał/a:

> [...]
    > cokolwiek to nie musze zapisywac
    > nie wspominajac o innch sprawach zawodowych

    Może ktoś wie, czy jest coś takiego nie pod symbiana a po prostu do
    telefonu SE W580i ?

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-01-15 16:27:56
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    GK natekścił posta gkn4ad$78s$...@i...gazeta.pl:

    > Jak w temacie. Od niedawna mam ten telefon, jakie są programy warte
    > zainstalowania? Najlepiej freeware.

    t99 - zamiana polskich znaków w sms-ach na polskawe
    i powerboot, który wystartuje t99 po każdym restarcie
    telefonu czy też ponownym włączeniu zasilania.

  • 10. Data: 2009-01-15 19:31:29
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-01-15 17:27, jerry pisze:

    > t99 - zamiana polskich znaków w sms-ach na polskawe

    ??
    Rozwiń temat.

    --
    pzdrv!