  • 11. Data: 2009-01-15 19:38:00
    Temat: Re: Co warto zainstalować na komórce? [Nokia E51 - Symbian]
    Od: Freak <f...@g...pl>

    http://www.t99.pl/

    --
    Freak

  • 12. Data: 2009-01-15 20:31:01
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-01-15 20:38, Freak pisze:

    > http://www.t99.pl/

    Mam E51, piszę wiadomości w T9 z polskimi znakami i wysyłam 160
    znaków/sms. Po co ten programik?

    --
    pzdrv!
    GG

  • 13. Data: 2009-01-15 20:54:20
    Od: k...@o...pl

    On 15 Sty, 15:45, "AGA.K." <d...@o...pl> wrote:
    > nie wiem jaku ciebie
    > ale ta opera mini to jakas kicha w porownaniu do standardowej przegladarki z
    > noki
    zależy.
    niektóre strony chodzą lepiej.
    główna zaleta: mniejszy - i to znacznie w niektórych przypadkach -
    przesył danych przy przeglądaniu www.

    opery mini używam więc głównie do www przy połączeniu po sieci
    komórkowej
    przeglądarki nokii przy połączeniu wifi.
    do stron dostosowanych do telefonów komórkowych raczej przeglądarka
    nokia.

  • 14. Data: 2009-01-15 22:09:07
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    ggx natekścił posta gko6e1$9f3$...@n...onet.pl:

    > Mam E51, piszę wiadomości w T9 z polskimi znakami i wysyłam 160
    > znaków/sms. Po co ten programik?

    Jeżeli do adresata smsa dochodzą polskie znaki diakrytyczne
    (często zupełnie zbędnie), to z powodu kodowania zamiast jednego
    znaku narodowego telefon wysyła dwa lub nawet trzy znaki ascii.
    W efekcie przy używaniu znaków narodowych jeden sms
    160 znakowy (z narodowymi włącznie) to tak naprawdę
    od 2 do 5 sms-ów - zależnie od ilości znaków narodowych.
    Sprawdź biling.

    Rozwiązaniem jest właśnie t99. Piszesz smsa z wykorzystaniem
    T9 bez stresu, a programik w czasie wysyłania zamienia
    "w locie" znaki diakrytyczne na zwykłe znaki łacińskie.

  • 15. Data: 2009-01-15 23:09:35
    Od: Big Brother <b...@g...pl>

    jerry pisze:

    > Rozwiązaniem jest właśnie t99. Piszesz smsa z wykorzystaniem
    > T9 bez stresu, a programik w czasie wysyłania zamienia
    > "w locie" znaki diakrytyczne na zwykłe znaki łacińskie.

    Dokładnie taki sam efekt uzyskuje się przez ustawienie "uproszczonej
    obsługi znaków" w menu wiadomości. Po co więc program??

    --
    Big Brother

  • 16. Data: 2009-01-16 03:54:58
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Big Brother ni au koto ha itsumo tanosii

    > Dokładnie taki sam efekt uzyskuje się przez ustawienie "uproszczonej
    > obsługi znaków" w menu wiadomości. Po co więc program??

    No to ustaw pisanie po polskawemu w np 7650 czy 6600. Powodzenia.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 17. Data: 2009-01-16 06:12:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    AGA.K. pisze:

    > nie wiem jaku ciebie
    > ale ta opera mini to jakas kicha w porownaniu do standardowej przegladarki z
    > noki

    Tiaa jak wyglada strone onet.pl na przegladfarce Nokii bo ja mysle ze
    beznadziejnie o skrolowaniu ekranu nie wspomne ktotre bez touchscreena
    to zart?

    A Opera Mini potrafi strony wyswietlac w jednej kolumnie to ulatwia

  • 18. Data: 2009-01-16 08:09:20
    Od: marcinez <m...@U...eu>

    Big Brother pisze:

    > Dokładnie taki sam efekt uzyskuje się przez ustawienie "uproszczonej
    > obsługi znaków" w menu wiadomości. Po co więc program??

    Miałeś starsze telefony z symbianem?? Jeśli nie to wyobraź sobie, że w
    tych telefonach uproszczenie kodowania nic nie dawało. Telefon cały czas
    wysyłał polskie znaki. Stąd tez takie programy.

    --

    Marcin

  • 19. Data: 2009-01-16 08:11:19
    Od: Błażej <m...@v...cy>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 17:27:56 +0100, jerry napisał(a):

    > GK natekścił posta gkn4ad$78s$...@i...gazeta.pl:

    > t99 - zamiana polskich znaków w sms-ach na polskawe

    Zbędne w E51.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 20. Data: 2009-01-16 08:12:26
    Od: Błażej <m...@v...cy>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 04:54:58 +0100, ALEX Lodzermensch napisał(a):

    > Big Brother ni au koto ha itsumo tanosii

    > No to ustaw pisanie po polskawemu w np 7650 czy 6600. Powodzenia.

    A kto tu pisze o 7650 lub 6600?