  • 1. Data: 2009-01-15 12:48:45
    Temat: Do posiadaczy Nokii E51
    Od: "123" <z...@z...com>

    Czasami (często) pokazuje mi się w prawym dolnym rogu
    wyświetlacza symbol, którego nie ma w opisie.
    Jest to jakby położony kwadratowy nawias otwierający
    a nad nim strzałka skierowana w górę.
    Co ten symbol oznacza?

    Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.

  • 2. Data: 2009-01-15 13:10:54
    Temat: Re: Do posiadaczy Nokii E51
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    123 pisze:
> [...]
    > wyświetlacza symbol, którego nie ma w opisie.
    > Jest to jakby położony kwadratowy nawias otwierający

    Przeważnie oznacza to wysyłanie wiadomości lub smsa którego nie udało
    się wysłać

    --
    www.aloes.kylos.pl
    Zapraszam

  • 3. Data: 2009-01-15 13:14:11
    Od: "123" <z...@z...com>

    > Przeważnie oznacza to wysyłanie wiadomości lub smsa którego nie udało się wysłać

    Nie wiem co rozumiesz przez "wysyłanie widomości", ale SMSy wysyłam
    bardzo rzadko a MMSy wcale. Więc to nie to.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-01-15 14:28:15
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Nie wiem co rozumiesz przez "wysyłanie widomości", ale SMSy wysyłam
    > bardzo rzadko a MMSy wcale. Więc to nie to.

    Pytales co ten symbol oznacza (wysylanie SMS lub MMS) a nie co czesto
    robisz. Wiec ten symbol to jest to.

  • 5. Data: 2009-01-15 14:30:37
    Od: "123" <z...@z...com>

    > Pytales co ten symbol oznacza (wysylanie SMS lub MMS) a nie co czesto robisz. Wiec
    ten symbol to jest to.

    Nie rozumiem. To po co się wyświetla gdy tych czynności nie robię?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-01-15 15:10:13
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    123 pisze:

    > Nie rozumiem. To po co się wyświetla gdy tych czynności nie robię?
    >
    > Pozdrawiam

    Zapewne masz w skrzynce nadawczej niewysłaną wiadomość, której z jakichś
    powodów nie udało się wysłać i telefon co jakiś czas ponawia próbę
    wysłania tej wiadomości.

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 7. Data: 2009-01-15 15:17:03
    Od: "123" <z...@z...com>

    > Zapewne masz w skrzynce nadawczej niewysłaną wiadomość, której z jakichś powodów
    nie udało się wysłać i telefon co jakiś czas
    > ponawia próbę wysłania tej wiadomości.
    Miałeś całkowitą rację. Coś siedziało w skrzynce nadawczej od listopada.
    Nie wiem tylko dlaczego ten znak nie wyświetlał się zawsze.
    Ale najważniejsze, że już go nie ma.
    Bardzo dziękuję i pozdrawiam.