  • 1. Data: 2022-10-15 19:05:40
    Temat: Co z tego można zrobić ?
    Od: titanus <t...@g...kom>

    Jest sobie panel sterujący ze starej lodówki (ARDO ICOF30SA):

    1.
    https://drive.google.com/file/d/18NuPssQASl_pic2NI-F
    Vmo5kP7qQ_Ala/view?usp=sharing

    2.
    https://drive.google.com/file/d/18N_XseEkmcZtAATdXYy
    BQcFd3zmuI9nD/view?usp=sharing

    Chodzi mi po głowie projekcik coby "toto" wykorzystać jako sterownik do
    pieca na paliwo stałe. Obecny sterownik nie ma możliwości np włączania
    pompy w okresie letnim jako zabezpieczenie przed utykiem.

    Są obecne wejścia:
    - dwa impulsowe, kontraktonowe (od otwarcia drzwi).
    - dwa analogowe, do czujników temperatury
    - 3 impulsowe od przycisków
    - jedno lub dwa od pozycji silniczka krokowego (zamknij-otwórz)

    Są obecne wyjścia:
    - jedno do żarówki (oświetlenie)
    - jedno lub dwa do silniczka krokowego
    - jedno do włączenia wentylatorka antyszronowego
    - jedno do grzałki samorozmrażania
    - jedno do silnika sprężarki.

    Na pokładzie jest:

    3.
    https://drive.google.com/file/d/18M6CfKpP2WBqW-pV2Hf
    Egxohp_-yQwH6/view?usp=sharing

    Widziałem w internecie parę narządzi do programowania Motorolii, ale nie
    miałem z tym jeszcze do czynienia. Działa to podobnie jak w przypadku
    PICów czy Inteli ?

    A może da się coś innego ciekawego z tego zrobić ?

    --
    Pozdrawiam - titanus

  • 2. Data: 2022-10-16 12:11:05
    Temat: Re: Co z tego można zrobić ?
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 15.10.2022 19:05, titanus wrote:

    > Na pokładzie jest:

    MC68HLC908JL3E?

    Ja bym to wylutował i podłączył ESP32 :D

    --
    Mirek.