  • 21. Data: 2016-04-08 18:00:49
    Temat: Re: Co zamiast Tico?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 8 kwietnia 2016 17:39:16 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Pokaż mi mądralo nowe auto za 15-20 tysiaków.

    Na pewno nowe są te padła z 2000 roku, które zalinkowałeś.

    > Ubawiłem się po pachy :-)

    Pisz więcej nic niewnoszących do tematu bzdetów, może inni też się ubawią.

    > PS. Znowu jakieś wolne ma gimbaza? ;-)

    Jakieś kompleksy widzę, idź na fejsbóka, tam cię przytulą.

    L.

  • 22. Data: 2016-04-08 20:09:56
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 08 Apr 2016 06:21:16 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

    > To akurat wiadomo ze silnik jak zrobi 120 tysiecy to jest do remontu.
    > Zbieram informacje, podpytuje przypadkowe osoby i zawsze slysze ze
    > nastepny do miasta to tez bedzie smart. Bardziej niz trwalosc silnika
    > interesuje mnie czy bardzo rdzewieje, czy zawieszenie czesto trzeba
    > robic. Ci co pytalem, raptem trzy osoby, twierdza ze leja paliwo i myja
    > od czasu do czasu.

    Ja mam dwa. Jeden CDI, starszy model po lifcie, 2003r. Leje gnojówkę i
    tyle. Nic się nie psuje. Kupiłem go jak miał ~100k km na blacie (nie
    pamiętam dokładnie), teraz ma już pod 140k. A przepraszam, wymieniłem aku
    w 2014r, jeszcze oryginalny był od nowości. Delikatnie świszczy turbina
    od momentu zakupu i jeszcze nie umarła. Nie rdzewieje, cały z zewnątrz
    jest plastikowy. Podwozie też obudowane plastikiem. Drugi nowszy, noPB z
    2010r. Kupiłem z przebiegiem 7k, teraz ma 30k. Zepsuł się czujnik światła
    stop - wymieniłem za jakieś frytki. Leje dwa razy więcej wachy
    niż gnojówki do starego, ale za to jedzie prawie 2x szybciej. Też jest
    cały plastikowy. Cholera, nie wiem co napisać. Wsiadam i jadę. Nie chce
    żadnego innego samochodu do miasta, zawsze mam miejsce do parkowania.

    Tomek

  • 23. Data: 2016-04-08 21:14:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-08 o 18:00, Lisciasty pisze:
    > Na pewno nowe są te padła z 2000 roku, które zalinkowałeś.

    To najlepsze roczniki. Teraz to już tylko siara.
    1,8 20V Turbo. To były czasy
    Spytaj mechaników :-)

    > Jakieś kompleksy widzę, idź na fejsbóka, tam cię przytulą.

    Co to jest ta fejsbóka? Jakaś choroba weneryczna? :-)

    Najpierw sobie jaja robi a potem się obraża ;-)

    PS Kto to napisał?
    "Yarisem też się chwilę woziłem, ale tam jest tragiczny,
    fatalny, badziewnie słaby i dychawiczny silnik, przy którym Fabia
    to demon przyspieszenia :P Nie żeby to przeszkadzało w mieście,
    ale poza miasto to się już słabo nadaje. No i lilipuci bagażnik..."

    "Budżet panie, budżet, 20 tysiaków max"

  • 24. Data: 2016-04-08 21:54:19
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "R" <...@n...spam> napisał w wiadomości
    > Co można kupić podobnego wymiarami do Tico?
    > Zależy mi na takim małym autku, bo znacznie ułatwia to znalezienie
    > miejsca do zaparkowania w centrum miasta.
    > Najchętniej 4/5 drzwiowy.
    > Da się znaleźć coś do 15-20k PLN?

    Aygo/107/c1. Na tylnych siedzeniach tylko dzieci się zmieszczą, w
    bagażniku skrzynka balkonowa - no i małe, czyli bezpieczeństwo bierne
    żadne. Ale małe jest, zwrotne, przyzwoicie się rozpędza (68KM), pali
    bardzo niewiele (na trasie 4,2, i w mieście nie więcej jak 6, na
    autostradzie - ok. 7). Wad fabrycznych, poza pękającym przyciskiem
    awaryjnych (to znaczy wada estetyczna, nie użytkowa), nie stwierdzono.
    Poszukaj koniecznie egzemplarza niebitego, co może być ciężkie, bo
    jeżdżą tym najczęściej kobiety, najczęściej po mieście i pewnie niejedno
    te autka przeszły. A niebitych nie sprzedają, bo nawet dziesięcioletnie
    spisują się bezawaryjnie. Niebite nie rdzewieją.

    --
    Yogi(n)

  • 25. Data: 2016-04-11 09:04:43
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 8 kwietnia 2016 08:46:36 UTC+2 użytkownik R napisał:
    > Co można kupić podobnego wymiarami do Tico?
    > Zależy mi na takim małym autku, bo znacznie ułatwia to znalezienie miejsca
> [...]

    Na pewno nie Seat Ibiza/Cordoba z 2002 r.

    Tam się drzwi tak szeroko otwierają, że można przywalić w sąsiednie auto.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Jońca

  • 26. Data: 2016-04-16 18:47:04
    Od: m...@g...com

    i10 z cdri pod maska, niesamowicie ekonomiczny:

    http://dane-techniczne.info/szczegoly/hyundai/i10_i_
    1.1_crdi_75_hp/5807

    a do wydawania pieniedzy na eteline chybas nie przyzwyczajon jak miales tico...