  • 1. Data: 2016-04-07 19:29:12
    Temat: Nowości z Berlina od Daimlera
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Uśmiałem się jak norka czytając narzekania akcjonariuszy Daimlera Benza z
    wczorajszego zerbania:
    http://electrek.co/2016/04/07/tesla-model-3-daimler-
    shareholder/
    Rządają wyjaśnień od firmy dlaczego Mercedes jest tak daleko w tyłach za
    elektryczną ofertą Tesli i daleko w tyłach za ofertą autonomincznych,
    samoprowadzących się samochodów jakie pokazał Alphabet/Google.
    Co Wy na to? :-)

  • 2. Data: 2016-04-07 21:44:09
    Temat: Re: Nowości z Berlina od Daimlera
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-04-07 o 19:29, Pszemol pisze:
> [...]
    > elektryczną ofertą Tesli i daleko w tyłach za ofertą autonomincznych,
    > samoprowadzących się samochodów jakie pokazał Alphabet/Google.

    Jak sprowadzą sobie jeszcze więcej "uchodźców" to będą w tyle za Dacią.

  • 3. Data: 2016-04-08 01:05:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "nadir" <n...@h...org> wrote in message
    shareholder/

    > Jak sprowadzą sobie jeszcze więcej "uchodźców" to będą w tyle za Dacią.

    ... zaśmierdziało... czy ktoś może puścił w towarzystwie bąka?

  • 4. Data: 2016-04-08 06:59:47
    Temat: Re: lepszy materiał genetyczny.
    Od: "Gregor" <r...@h...me>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości

    > Jak sprowadzą sobie jeszcze więcej "uchodźców" to będą w tyle za Dacią.

    Niemcy nie są głupi.
    Oni sprowadzaja uchodźców po to,
    aby społeczeństwo miało lepszy materiał genetyczny, przy okazji
    jest tania siła robocza.
    W przyszłości pomoże im to nie tylko zachować, ale i powiększyć
    przewagę technologiczną.

  • 5. Data: 2016-04-08 08:01:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-04-08 o 01:05, Pszemol pisze:

    > ... zaśmierdziało... czy ktoś może puścił w towarzystwie bąka?

    W hameryce jeszcze tego nie czuć, ale przyjedź do Berlina.

  • 6. Data: 2016-04-08 08:11:00
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-04-08 o 06:59, Gregor pisze:

    > Niemcy nie są głupi.
    > Oni sprowadzaja uchodźców po to,
    > aby społeczeństwo miało lepszy materiał genetyczny, przy okazji
    > jest tania siła robocza.

    Gdyby wysyłali to Afryki masowo feministki, to jeszcze mógłbym w to
    uwierzyć. Zresztą ogólna moda jest taka, że to fabryki stawia się tam
    gdzie jest tania siła robocza.

    > W przyszłości pomoże im to nie tylko zachować, ale i powiększyć
    > przewagę technologiczną.

    Pod warunkiem, że nakład nakłady Mein Kampf przewyższą nakłady Koranu, i
    to szybciutko.

  • 7. Data: 2016-04-08 08:37:00
    Od: "abn140" <a...@g...com>

> [...]
    > jest tania siła robocza.
    > W przyszłości pomoże im to nie tylko zachować, ale i powiększyć
    spij dalej.
    w takiej np Szwajcarii, 95 prc. azylantow nie pracuje.
    nawet pracowici jak diabli azjaci nie pracuja w 85%.
    bezrobocie jest tam sladowe w porownaniu do rzeszy.
    i to nawet wobec ! przepisu ze jak ktos dostateczni dlugo sie obija to go
    moga deportowac.
    sprawdz bo juz troche minelo jak o tym czytalem.....
    a zagrozeniem jest ich religia, kulturowe lenistwo i sama kultura, raczej
    "kultura" - dopiero na kolejnych miejscach.

  • 8. Data: 2016-04-08 10:25:58

    Thu, 7 Apr 2016 12:29:12 -0500, w <ne658n$12o$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

> [...]
    > elektryczną ofertą Tesli i daleko w tyłach za ofertą autonomincznych,
    > samoprowadzących się samochodów jakie pokazał Alphabet/Google.

    To straszne.