  • 1. Data: 2016-04-08 08:46:32
    Temat: Co zamiast Tico?
    Od: "R" <...@n...spam>

    Co można kupić podobnego wymiarami do Tico?
    Zależy mi na takim małym autku, bo znacznie ułatwia to znalezienie miejsca
    do zaparkowania w centrum miasta.
    Najchętniej 4/5 drzwiowy.
    Da się znaleźć coś do 15-20k PLN?

    R.

  • 2. Data: 2016-04-08 09:10:26
    Temat: Re: Co zamiast Tico?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 8 kwietnia 2016 08:46:36 UTC+2 użytkownik R napisał:
    > Najchętniej 4/5 drzwiowy.
    > Da się znaleźć coś do 15-20k PLN?

    Ja się bujam Fabią z silnikiem HTP, kupiona dość dawno temu nowa jakoś za 20-kilka
    tysięcy,
    wersja mocno ekonomiczna, prawie nic w środku nie ma, w komorze silnika
    hula wiatr i można tam rower schować niemalże ;)
    Była w jakiejś promocji bo pewnie nikt jej nie chciał.
    Może coś podobnego uda się teraz znaleźć? Pojazd bardzo zacny.

    L.

  • 3. Data: 2016-04-08 11:27:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    fabia to jakby sporo wieksze od tico:)
    poza kaszlakiem nie kojarzę żadnego tak małego samochodu. mooooże
    jeszcze matiz ale to większe no i tak samo bezpieczne jak tico - trzeba
    uważać na rowerzystów.

  • 4. Data: 2016-04-08 11:41:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-08 o 08:46, R pisze:
    > Co można kupić podobnego wymiarami do Tico?
    > Zależy mi na takim małym autku, bo znacznie ułatwia to znalezienie miejsca
> [...]

    Jak zawsze Yaris I. :-)
    Parkuję tam gdzie zwykły kompakt się nie mieści (długość)
    Nie widzę powodu żeby kupować jeszcze mniejsze auto.
    Biorąc przestronność wnętrza do gabaryty - rewelacja.
    Siedzi się fajnie wysoko. :-)

  • 5. Data: 2016-04-08 12:14:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 8 kwietnia 2016 11:41:29 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Jak zawsze Yaris I. :-)

    Yarisem też się chwilę woziłem, ale tam jest tragiczny,
    fatalny, badziewnie słaby i dychawiczny silnik, przy którym Fabia
    to demon przyspieszenia :P Nie żeby to przeszkadzało w mieście,
    ale poza miasto to się już słabo nadaje. No i lilipuci bagażnik...

    L.

  • 6. Data: 2016-04-08 13:02:41
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "R" <...@n...spam> napisał w wiadomości
    > Co można kupić podobnego wymiarami do Tico?
    > Zależy mi na takim małym autku, bo znacznie ułatwia to znalezienie miejsca
> [...]

    Panda?

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2016-04-08 13:07:04
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-04-08 11:27, sirapacz wrote:
    > fabia to jakby sporo wieksze od tico:)
    > poza kaszlakiem nie kojarzę żadnego tak małego samochodu. mooooże
    > jeszcze matiz ale to większe no i tak samo bezpieczne jak tico - trzeba
    > uważać na rowerzystów.

    no to:
    VW Up
    Skoda Citigo
    trojaczki: citroen c1, peugeot 108 i najbrzydsza toyota aygo ;)

    mniejszych chyba nie znajdziesz (smarta omijać)

  • 8. Data: 2016-04-08 14:05:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-08 o 12:14, Lisciasty pisze:
> [...]
    > to demon przyspieszenia :P Nie żeby to przeszkadzało w mieście,
    > ale poza miasto to się już słabo nadaje. No i lilipuci bagażnik...

    A 1.4 D4D 75 KM próbowałeś ? :-)

    Ktoś tu mówił że ma się też sprawdzać poza miastem?

    Audi TT właśnie stoi za oknem. Może być? :-)

  • 9. Data: 2016-04-08 14:07:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlaczego smarta omijac. Mam ochote do miasta kupic smarta i zbieram opinie.

  • 10. Data: 2016-04-08 14:28:23
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > trojaczki: citroen c1, peugeot 108 i najbrzydsza toyota aygo ;)
    o to jest male ale dużo szersze nic tico (zakladam ze o szerokosc do
    parkowania chodzi najbardziej. no i te trojaczki to 3drzwiowe sa