  • 1. Data: 2019-05-22 17:44:33
    Temat: Cofanie licznikow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Za pare dni ustawa wejdzie w zycie ... i co - sprawdzimy jak z
    ogloszeniami ?

    Znikna, "juz nieaktualne", czy "ale musi pan do Goerlitz podjechac"
    :-)

    Sporo pewnie zniknie, a reszta ... bedzie znajomym handlarzom
    importowane cofac :-)

    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/fał
    szerze-liczników-zwijają-interes-pierwsze-efekty-now
    ego-prawa/ar-AABFPLs

    "Uczciwi sprzedawcy aut używanych dostali do ręki niezłą ustawę i z
    pewnością nie zawahają się jej użyć. Szykujcie się na donosy i
    prowokacje. Szykujcie się na policję i prokuratorów. Pierwsze ofiary
    są już upatrzone. "

    Strasza ogolnie, czy faktycznie wiedza, kto tam kreci ambitnie ?

    J.

  • 2. Data: 2019-05-22 18:03:16
    Temat: Re: Cofanie licznikow
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-22 o 17:44, J.F. pisze:

> [...]
    > już upatrzone. "
    >
    > Strasza ogolnie, czy faktycznie wiedza, kto tam kreci ambitnie ?

    Marketingowy bełkot dziennikarzyny. Podobne były jak wchodziła
    poprzednia ustawa która praktycznie nic nie dała.
    Będą karać za oferowane do sprzedaży auta z cofniętym przebiegiem
    czy znowu trzeba udowodnić komuś że to on cofał?
    Jak handlarz puści pojazd przez pośrednika to komu udowadniać
    kręcenie? Sprowadzającemu czy końcowemu sprzedawcy?
    Czy przewidzieli karanie za liczniki przekręcające się na granicy?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-05-22 20:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > kręcenie? Sprowadzającemu czy końcowemu sprzedawcy?
    > Czy przewidzieli karanie za liczniki przekręcające się na granicy?

    Chyba nie jestescie na czasie...
    https://spottedlublin.pl/sejm-popelnil-blad-w-ustawi
    e-cofanie-licznikow-
    nie-bedzie-karalne/

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 4. Data: 2019-05-22 21:36:07
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > J.
    nic sie nie zmieni.
    wystarczy przeleciec pare ogloszen z mobile.de i nagle sie okazuje ze niemcy
    kreca na potege.
    tam to jest zakazane od dawna.
    nie wiem jak to robia, pewnie wlascicielem przez minute jest ahmed, ktory
    "paaanie on juz od tygodnia w turcji jest"
    czy jest jakas inna luka. nie wiem.
    jak tam sie da to tu sie bedzie tym bardziej dalo.

  • 5. Data: 2019-05-22 22:40:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-22 17:44, J.F. wrote:

    > Za pare dni ustawa wejdzie w zycie ... i co - sprawdzimy jak z
    > ogloszeniami ?
    >
    > Znikna, "juz nieaktualne", czy "ale musi pan do Goerlitz podjechac" :-)

    Sprzęt do kręcenia?

  • 6. Data: 2019-05-23 06:24:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.05.2019 o 17:44, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Znikna, "juz nieaktualne", czy "ale musi pan do Goerlitz podjechac" :-)
    >
    > Sporo pewnie zniknie, a reszta ... bedzie znajomym handlarzom

    Już nieaktualne... Podobnie jak ustawa o zwalczaniu pedofilli znosi
    zwalczanie pedofilii, zamiast tego próbowali zaostrzyć karę za
    zniesławienie - przetłumaczając na polski ustawa o zwalczaniu pedofili
    miała polegać na karaniu demaskujących pedofili. Taki mamy klima...

    Shrek

  • 7. Data: 2019-05-23 07:37:33
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 23.05.2019 o 06:24, Shrek pisze:

> [...]
    > zniesławienie - przetłumaczając na polski ustawa o zwalczaniu pedofili
    > miała polegać na karaniu demaskujących pedofili. Taki mamy klima...

    tak to jest jak się klepie ustawy po nocach pod aktualną sprawę medialną
    bez zastanowienia i konsultacji...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 8. Data: 2019-05-23 12:23:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-05-22 17:44, J.F. wrote:

    >Sprzęt do kręcenia?

    Byc moze, ale to troche podpada pod wspoludzial/pomocnictwo.
    No i czy da sie na tym zarobic ?

    J.

  • 9. Data: 2019-05-23 12:37:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 May 2019 07:37:33 +0200, w <5ce6319b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>,
    tck <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał(-a):

    > tak to jest jak się klepie ustawy po nocach pod aktualną sprawę medialną
    > bez zastanowienia i konsultacji...

    Takie jest zapotrzebowanie na urabianie motłochu...

  • 10. Data: 2019-05-23 18:42:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2019 o 07:37, tck pisze:

    > tak to jest jak się klepie ustawy po nocach pod aktualną sprawę medialną
    > bez zastanowienia i konsultacji...

    A kto powiedział, że to przypadek?

    Shrek