  • 1. Data: 2013-01-03 17:57:26
    Temat: Coraz lepiej...
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    7643,Koniec_z__mandatami_na_cudzoziemcow___MTBiG_chc
    e_szybciej.html#BoxSlotII3img

    Ktoś jeszcze wierzy, że to wszystko ma służyć wyłącznie poprawie
    bezpieczeństwa?

    "Dotychczasowe postępowanie wykroczeniowe miałoby zostać zamienione na
    postępowanie administracyjne. Zmiana byłaby rewolucyjna, bo w postępowaniu
    administracyjnym nie ma znaczenia wina ani nawet świadomość czynu. Kara
    byłaby nakładana automatycznie na właściciela lub posiadacza pojazdu (gdy
    np. auto byłoby z wypożyczalni), jeżeli w ciągu 21 dni nie nadesłałby
    oświadczenia sprawcy."

    Co wymyślą potem? Obstawiam, że w końcu pojawi się opłata abonamentowa lub
    podatek... ;-) Ktoś tu podawał ile statycznie mandatów na kierowcę wypada.
    Jak widać zupełnie nieistotne jest kto popełnia wykroczenie, ważne, żeby z
    kogoś sciągnąć kasę.

  • 2. Data: 2013-01-03 18:41:40
    Temat: Re: Coraz lepiej...
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 3 Jan 2013 17:57:26 +0100, Iksiński
    <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

    >Ktoś jeszcze wierzy, że to wszystko ma służyć wyłącznie poprawie
    >bezpieczeństwa?

    Przecież to dla Twojego dobra.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2013-01-03 18:49:45
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież to dla Twojego dobra.

    Wolałbym, żeby od mojego dobra trzymali łapy z daleka... ;-)

  • 4. Data: 2013-01-03 18:55:48
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 3 Jan 2013 18:49:45 +0100, Iksiński
    <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

    >Wolałbym, żeby od mojego dobra trzymali łapy z daleka... ;-)

    Ja też. Ratunek jest tylko w posłach. Jak masowo zaczną dostawać
    mandaty, to może zaczną zmieniać prawo :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2013-01-03 19:04:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iksiński" napisał w wiadomości
> [...]
    >mandatów na kierowcę wypada.
    >Jak widać zupełnie nieistotne jest kto popełnia wykroczenie, ważne,

    No pomysl - 1.5 mld na 20mln pojazdow to tylko 75 zl rocznie.
    Nie lepiej zaplacic ryczaltem ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-01-03 19:40:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-01-03 17:55:48 +0000, jerzu <t...@i...pl> said:

    > Ratunek jest tylko w posłach. Jak masowo zaczną dostawać
    > mandaty, to może zaczną zmieniać prawo :)

    Przecież zadbali o to i nie będą dostawać.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2013-01-03 19:41:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:0ghbe8p0rsagv6n3n01df8376bkem8qgu1@4ax.
    com...

    > Ja też. Ratunek jest tylko w posłach. Jak masowo zaczną dostawać
    > mandaty, to może zaczną zmieniać prawo :)

    Nie czytałeś, że ich radary ITD nie dotyczą?

  • 8. Data: 2013-01-03 19:56:44
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 3 Jan 2013 19:41:48 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Nie czytałeś, że ich radary ITD nie dotyczą?

    Pani Marszałek chce to zmienić. Ale... przegłosować muszą to posłowie
    :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2013-01-03 20:39:27
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2013-01-03 17:57, Iksiński pisze:

    7643,Koniec_z__mandatami_na_cudzoziemcow___MTBiG_chc
    e_szybciej.html#BoxSlotII3img

    > Ktoś jeszcze wierzy, że to wszystko ma służyć wyłącznie poprawie
    > bezpieczeństwa?

    No przecież jest to poprawa bezpieczeństwa, tyle że nie mówi się że
    chodzi o bezpieczeństwo ministerstwa finansów.

  • 10. Data: 2013-01-03 21:49:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-03 19:04, J.F pisze:

    > No pomysl - 1.5 mld na 20mln pojazdow to tylko 75 zl rocznie.
    > Nie lepiej zaplacic ryczaltem ? :-)
    >
    > J.

    nawet 1kpln (roczna winieta) ale niech siec dróg będzie jak a Austrii

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....