  • 1. Data: 2011-11-26 20:07:53
    Temat: Cos pozytywnego...... czyli wizyta Warszawiaka w Krakowie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    http://www.youtube.com/user/KolejTakPkpNie#p/a/u/2/R
    jREztD73dQ

  • 2. Data: 2011-11-26 20:16:56
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-26 20:07, Jan Strybyszewski wrote:

    > http://www.youtube.com/user/KolejTakPkpNie#p/a/u/2/R
    jREztD73dQ

    Eee tam. Jakby mi się chciało nagrywać ile razy mi podziękowali albo ja
    komus to by z tego trylogia Tolkiena wyszła. Od dawna twierdze, że
    święte wojny między kierowcami, kierowcami i rowerzystami oraz
    rowerzystami i pieszymi to głównie w internecie się toczą. Na codzień da
    się je\ździć na luzie i co więcej z roku na rok jest coraz kulturalniej.

    Shrek.

  • 3. Data: 2011-11-26 20:29:59
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/user/KolejTakPkpNie#p/a/u/2/R
    jREztD73dQ

    znaczy się co, u was w warszawce się nie dziękuje? kurcze u nas we wrocku
    też niestety chyba coraz mniej ;(

    Łukasz

  • 4. Data: 2011-11-26 20:37:26
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-26 20:29, Lukasz wrote:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    jREztD73dQ

    > znaczy się co, u was w warszawce się nie dziękuje? kurcze u nas we
    > wrocku też niestety chyba coraz mniej ;(

    Dziekuje się. Chociaż ja tego nie oczekuje - po prostu wpuszczam, bo tak
    wypada/jest kulturalnie/tak uważam/bo jak byśmy się nie wpuszczali to
    bym do pracy dwa razy dłużej jechał itd. Podziekowań za to nie oczekuję.
    Jak ktoś podziękuje to miło, jak nie to humoru mi to nie pogarsza. Dla
    niektórych dziękowanie awaryjnymi jest kontrowersyjne, choć dopóki nie
    upowszechnia się systemy załączające awaryjne przy gwałtownym hamowaniu
    to dla mnie problemu nie ma.

    Shrek.

  • 5. Data: 2011-11-26 20:40:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-11-26 20:16, Shrek pisze:

> [...]
    > rowerzystami i pieszymi to głównie w internecie się toczą. Na codzień da
    > się je\ździć na luzie i co więcej z roku na rok jest coraz kulturalniej.

    To miało byc pozytywne przesłanie.... wbrew stereotypom wojen.
    Jak widac material z ledwie 20 minut na zakorkowanej DK7 w Krakowie.

    A nagrywa sie samo

  • 6. Data: 2011-11-26 21:02:24
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > http://www.youtube.com/user/KolejTakPkpNie#p/a/u/2/R
    jREztD73dQ

    No widzisz, a ja dzisiaj o mało nie podszedłem do gościa z samochodu WI
    coś tam...
    Burak wjechał mi przed maskę - zdarza się, ale zacząłem być czujny.
    Następnie wjechał na parking z określonym kierunkiem ruchu (dobrze
    oznakowany) zupełnie odwrotnie niż znaki nakazują, po czym zaparkował na
    miejscu dla inwalidy. Z samochodu wysiadł gość w średnim wieku, zabrał
    paczkę z bagażnika i sprężystym krokiem poszedł w market.
    Nie lubię ludzi mających cały świat w d. i aż mnie korciło zaczepić.
    Balem się tylko usłyszeć coś, po czym zupełnie mi ręce opadną.
    __
    Pzd,
    Irek.N.

  • 7. Data: 2011-11-26 21:06:40
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-26 20:40, Jan Strybyszewski wrote:

    > To miało byc pozytywne przesłanie.... wbrew stereotypom wojen.
    > Jak widac material z ledwie 20 minut na zakorkowanej DK7 w Krakowie.

    No i jest. O rząd wielkości więcej jest sytuacji, że ktoś
    wpuści/podziękuje, niż że odwinie numer/ja odwinę numer. A i te numery
    to na ogół mocno nieumyślne - ten się nie myli za kółkiem, kto nie
    jeździ;) Rasowych buraków jest _stosunkowo_ jednak mało (tylko, że ich
    się pamięta) - przynajmniej w DC.

    Shrek.

  • 8. Data: 2011-11-26 21:54:41
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    http://www.youtube.com/user/KolejTakPkpNie#p/a/u/2/R
    jREztD73dQ

    Co jest w podkładzie muzycznym?
    WOJO

  • 9. Data: 2011-11-26 22:51:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 26 Nov 2011 20:29:59 +0100, Lukasz

    > znaczy się co, u was w warszawce się nie dziękuje? kurcze u nas we wrocku
    > też niestety chyba coraz mniej ;(

    Trzeba? Ja tego nie oczekuję od innych. Oczekuję, żeby kierowca któremu
    zrobię "dobrze" odwdzięczał się podobnie innym kierowcom. Sam łapą macham,
    dosyć sporadycznie, bo raczej staram się jeździć tak, żeby nikt mi łaski
    nie musiał robić. Z błyskania awaryjnymi (chyba, że wyjątkowo uprzejmemu
    TIRolotowi, który mojej łapy szans zauważyć nie ma) jakoś szybko wyrosłem.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 10. Data: 2011-11-26 22:57:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 26 Nov 2011 21:02:24 +0100, Irek N.

    > do gościa z samochodu WI coś tam...

    Może WPI, wtedy to mógł być DoQ... :P
    WI-cośtam nie ma. Reszta z "I" to WLI
    i WSI, a więc cokolwiek daleko od Wawy. :P

    Mimo tego mam nadzieję, że niebawem wejdzie w końcu ustawa znosząca
    obowiązek zmieniania tablic na te ze swojego województwa (oraz
    zatrzymywania tablic imiennych) i w końcu skończą się te głupie oceny po
    tablicach rejestracyjnych.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player