  • 21. Data: 2012-06-03 22:50:35
    Temat: Re: Coś sie popsuło po odpalaniu "na pych"
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    news:jqgea1$fbi$1@news.task.gda.pl...
    > :)

    zostawiasz rano odbierasz po południu tyle w Octavii to trwało (znaczy sama
    wymiana na pewno krócej)

    Pzdr
    Piotrek

  • 22. Data: 2012-06-04 01:37:25
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "smint" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z kluczykiem w trybie "zapłon" (tak jak się odpala "na pych".
    >
    > Tak wydedukowałem, że to może coś w stronę sprzęgła.
    > Biegi ciężko wchodzą (zgrzytnięcia) - nie rozsprzęgla do końca?
    > Słabo przyspiesza - odczucie takie jak się człowiek uczy jazdy samochodem,
    > wciskam gaz puszczam sprzęgło on wyje a nie przyspiesza, zupełnie jak
    > osoba początkująca, która nie umie jeszcze operować pedałami. Tak jakby
    > sprzęgło za wolno łapało.

    Sam już sobie odpowiedziałeś, co jest przyczyną kłopotów.

    Może z tej górki zjeżdżałeś na półsprzęgle?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 23. Data: 2012-06-04 07:46:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Jun 2012 21:02:10 +0200, smint napisał(a):
    > Orientuje się ktoś może ile m/w trwa wymiana sprzęgła w matizie?

    zwykly mechanik - jeden dzien, rajdowy - 20 minut :-)

    To jest troche roboty, we wszystkich samochodach zreszta podobnie.

    J.

  • 24. Data: 2012-06-04 07:50:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Jun 2012 14:01:29 +0200, smint napisał(a):
    > Proszę o pomoc, co się mogło stać w matizie po próbie odpalania z górki (na
    > drugim biegu) bez kluczyka?
    > Stojąc na wzniesieniu zachciało mi się odpalić bez kluczyka, ale po dwóch
    > nieudanych próbach odpaliłem z kluczyka i od tej pory strasznie ciężko
    > wchodzą biegi i bardzo wolno samochód przyspiesza. Co się mogło
    > 'rozsynchronizować' czy da się coś samemu na to poradzić?

    Wersja pierwsza - sprzeglo sie slizga.

    Wersja druga - cos sie pogielo, przestawilo i teraz moze dzwignia nie
    mozesz trafic odpowiednio, startujesz z trojki, a moze pedal sprzegla ma
    ograniczony zakres ruchu i nie calkiem sprzeglem steruje.

    Obie rzeczy raczej nie powinny sie przydarzyc.

    J.

  • 25. Data: 2012-06-04 16:41:50
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 03.06.2012 18:16, smint wrote:
> [...]
    Ja zmienialem przy 70k. Te fabryczne sa do bani.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z