  • 1. Data: 2009-01-05 10:28:08
    Temat: Crowlay - noc ?
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Czy istnieje coś jak NOC Crowlay ?

    Zwykle wysyłałem maile na kontakty z ripe dla AS Crowlay, zwykle ktoś
    poprawiał filtry.
    Teraz od 31.12 nie mogę się doprosić uaktualnienia filtrów BGP.

    Czy funkcjonuje tam coś ala NOC Atman z bezpośrednim telefonem do
    administratorów i mailem z którego można spodziewać się odpowiedzi ?

    Dariusz Siedlecki

  • 2. Data: 2009-01-05 12:24:59
    Temat: Re: Crowlay - noc ?
    Od: robert jakub <r...@r...org.pl>

    On Mon, 05 Jan 2009 11:28:08 +0100, Sied@r wrote:

    > Czy istnieje coś jak NOC Crowlay ?

    istnieje. zwykle w umowie zapisane sa kontakty, czy innych protokolach
    odbioru uslugi.

    > Zwykle wysyłałem maile na kontakty z ripe dla AS Crowlay, zwykle ktoś
    > poprawiał filtry.
    > Teraz od 31.12 nie mogę się doprosić uaktualnienia filtrów BGP.

    mysle, ze wystarczylby kontakt z BOA czy innym TOKiem. no, chyba ze nie
    jestes bezposrednim klientem ((-; choc wtedy tez najczesciej pomagaja

    > Dariusz Siedlecki

    -j.

  • 3. Data: 2009-01-05 15:37:32
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    robert jakub pisze:
> [...]
    >
    > mysle, ze wystarczylby kontakt z BOA czy innym TOKiem. no, chyba ze nie
    > jestes bezposrednim klientem ((-; choc wtedy tez najczesciej pomagaja

    A zadzwoniłem, w końcu połączyli mnie z jakimś konsultantem, poprosił
    aby wysłać mail na bgp(_at_)crowley.pl.
    Cytuję: "Ja zaraz pójdę i poproszę żeby administratorzy wszystko ustawili".

    Cóż do tej pory brak odpowiedzi.

    Narzekałem na Netię, widzę że CDP podobna dziura - gdzie wszystko
    przyjmą ale zero informacji zwrotnej.

    Darek

  • 4. Data: 2009-01-05 15:55:03
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    chyba już poszło, informacji zwrotnej brak ale widzę, że już widać
    prefixy z zew.

    Pozdr.

    Darek

  • 5. Data: 2009-01-05 17:17:09
    Od: s...@g...com

    On Jan 5, 4:37 pm, "Sied@r" <s...@d...lub.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Cóż do tej pory brak odpowiedzi.
    >
    > Narzekałem na Netię, widzę że CDP podobna dziura - gdzie wszystko

    Zgłaszaj przez NOC PLIXa - w końcu jesteś też klientem PLIXa - my nie
    mamy problemu z kontaktem z NOC CDP :)

    --S.

  • 6. Data: 2009-01-05 17:40:27
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip s...@g...com wrote:

    > Zgłaszaj przez NOC PLIXa - w końcu jesteś też klientem PLIXa - my nie
    > mamy problemu z kontaktem z NOC CDP :)

    eee tam, polip jest najskuteczniejszy. ;)

    --
    ŁT

  • 7. Data: 2009-01-06 08:03:49
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    s...@g...com pisze:

    > Zgłaszaj przez NOC PLIXa - w końcu jesteś też klientem PLIXa - my nie
    > mamy problemu z kontaktem z NOC CDP :)
    >
    > --S.

    Dzięki Sylwester - póki co faktycznie jeśli chodzi o szybkość i
    skuteczność reakcji NOC jesteście w czołówce.

    Darek

  • 8. Data: 2009-01-06 15:52:48
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > Dzięki Sylwester - póki co faktycznie jeśli chodzi o szybkość i
    > skuteczność reakcji NOC jesteście w czołówce.

    Zgadza sie, nie mozna nawet sobie sesji zresetowac w srodku nocy bo zaraz
    jest kontakt z NOCu z pytaniem co sie dzieje :)

    pzdr.