  • 1. Data: 2010-04-29 12:48:06
    Temat: lampka do Reverki itd.
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Powitać,

    Powiedzcie mi Drodzy Koledzy, i Koleżanki też, jaki, lub od czego, może
    pasować wkład reflektora do Reverki. Chodzi mi o taki ładny, z
    przezroczystym szkłem i profilowanym odbłyśnikiem. Może coś z zamienników?
    Stary się zrobiłem, wzrok w nocy nie taki sam jak za młodu, a turkaweczki
    ćwierkają, że taki lepiej świeci. :)

    Aaa.. jak by ktoś przypadkiem wiedział może o lewym boczku między
    zbiornikiem a dupką i o lewym podnóżku pasażera to ja chętnie wymienię na
    dziengi. Boczek miło by było gdyby był granatowy :)

    Pozdrawiam uprzejmie.

  • 2. Data: 2010-04-29 19:00:25
    Temat: Re: lampka do Reverki itd.
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Gr4N4c1K pisze:
> [...]
    > pasować wkład reflektora do Reverki. Chodzi mi o taki ładny, z
    > przezroczystym szkłem i profilowanym odbłyśnikiem. Może coś z

    Si.
    Z zamiennikow.
    Na bajzlu widzialem kompletne lampy za jakies 120...250PLN.
    Poniewaz mieszkam pomiedzy centusiami a pyrami, a na dodatek potrzebuje
    samego wkladu do Sikorki, wiec i wyczailem tjuningowy wklad reflektora
    do dresgolfa za jakies 25PLN. Po przymiarce okazalos', ze trza bedzie
    troszkie porzezbic (niekoniecznie w gownie) i powinno spasowac do mojej
    obudowy od ruskiego ciagnika z bazaru a' 12PLN sztuka. :)

    > Stary się zrobiłem, wzrok w nocy nie taki sam jak za młodu,

    No skoro gowniazeria tak pisze, to i ja moge sie przyznac, ze te same
    motywy i mna kierowaly ;)

    > a turkaweczki ćwierkają, że taki lepiej świeci. :)

    Probna jazda nocna (z nowym wkladem przykreconym drutem, w miejsce
    starego) potwierdzaja wersje turkaweczek ;)
    O (z)boczku nic ci ja nie wiem ;)
    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 3. Data: 2010-04-30 19:39:56
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 21:00:25 +0200, zbigi <z...@w...pl>
    napisał:

> [...]
    > troszkie porzezbic (niekoniecznie w gownie) i powinno spasowac do mojej
    > obudowy od ruskiego ciagnika z bazaru a' 12PLN sztuka. :)

    No ja tak sobie zakładałem coby uniknąć paździerzowania i użyć coś
    gotowego, albo od innego moto gdyby pasowało albo coś z kolekcji
    zamienników dedykowanych jednośladom. Jednakże myślę, że życie zweryfikuje
    moje zamierzenia i będzie trzeba coś przyrzeźbić. Stąd też rodzi się
    pytanie jakiej średnicy jest wkład o którym wspominasz i jakiś namiar na
    niego? Może przypasuje i wszyscy będą zadowoleni. :)

    > No skoro gowniazeria tak pisze, to i ja moge sie przyznac, ze te same
    > motywy i mna kierowaly ;)

    Ja sobie wypraszam, i to stanowczo, przyrównywania mnie do gówniażerii!!
    Jestem szanowanym mężem, ojcem i kochankiem. Wiek chrystusowy dawno za
    mną, a jak na schody wchodzę to zadyszki dostaję ;)

    > Probna jazda nocna (z nowym wkladem przykreconym drutem, w miejsce
    > starego) potwierdzaja wersje turkaweczek ;)

    w takim razie, to stwierdzenie, utwierdza mnie w słuszności mojego
    założenia :)

    > O (z)boczku nic ci ja nie wiem ;)

    no szkoda. Może ktoś inny wie. :)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-05-10 19:22:45
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Gr4N4c1K pisze:

    > No ja tak sobie zakładałem coby uniknąć paździerzowania

    Tylko nie pazdzierzowania! Wypraszam sobie! :P
    Klejenie szklarskim silikonem wkladu do oprawki (ramki), od strony
    zewnetrznej (bo sie normalnie od srodka nie miesci) to jeszcze nie
    pazdzierzowanie. ;)

    > gotowego, albo od innego moto gdyby pasowało albo coś z kolekcji
    > zamienników dedykowanych jednośladom.

    Pisalem - szukaj na bajzlach. Najwiecej jest kompletnych okraglych lamp
    - mozna kupic, uzyc wkladu optycznego a sliczny chromowany garnek
    przeznaczyc na doniczke, nocnik alibo cosik innego ;)

    > rodzi się pytanie jakiej średnicy jest wkład o którym wspominasz i jakiś
    > namiar na niego? Może przypasuje i wszyscy będą zadowoleni. :)

    Wlasnie zmierzylem - srednica zewnetrzna szkla to 180mm. Srednica calego
    wkladu to jakies 190mm.

    > Ja sobie wypraszam, i to stanowczo, przyrównywania mnie do gówniażerii!!
    > Jestem szanowanym mężem, ojcem i kochankiem. Wiek chrystusowy dawno za
    > mną, a jak na schody wchodzę to zadyszki dostaję ;)

    A, to przepraszam. Musi pomerdalo mi sie cosik - skleroza, demencja,
    ogolna tendencja. :)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)