  • 1. Data: 2010-11-26 18:29:35
    Temat: Cyfra+ oferta dla stałych abonentów ;)
    Od: "josefff" <j...@s...pl>

    To są normalne jaja.
    Wysyłają pismo, każą do siebie dzwonić i okazuje się że proponują ofertę
    gorszą niż dla nowych klientów.
    Standardowa umowa na 19 miesięcy i jako bonus dla stałego klienta - tylko
    40% zniżki :D
    Powiedziałem że jak naprawdę będą mieli dla mnie lepszą propozycję niż dla
    nowych klientów, to niech zadzwonią ;)

    Swoją drogą ta promocja świąteczna (porównując do zeszłorocznej) to straszne
    dziadostwo.
    Umowa 19 miesięcy, ceny jakieś z kosmosu wzięte...
    Wynajem HD PVR - 300zł za cały okres umowy, plus 99zł aktywacja - czyli
    całość 399zł. Za to można kupić fajny tuner z USB-PVR.
    Ktos wie czy jak sie ma wlasny dekoder HD to sie płaci tą aktywację 99zł
    przy podpisywaniu nowej umowy?

    Jak sie nie poprawią to trzeba będzie zmienić na coś innego.

    josefff

  • 2. Data: 2010-11-26 19:26:34
    Temat: Re: Cyfra+ oferta dla stałych abonentów ;)
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *josefff* napisał(-a):

    > Ktos wie czy jak sie ma wlasny dekoder HD to sie płaci tą aktywację
    > 99zł
    > przy podpisywaniu nowej umowy?

    Aktywacja dekodera to jest pic na wodę, fotomontaż. Czysty pieniądz bez
    absolutnie żadnej pracy. Aktywowany czy nie, działa tak samo. Tu nie
    chodzi o nic innego jak tylko o wyciągnięcie od abonentów pieniędzy za
    damski ch... Jak masz swój dekder, to nie masz potrzeby go aktywować z
    ww. powodów

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-11-26 19:30:50
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-26 19:29, josefff pisze:
> [...]
    > przy podpisywaniu nowej umowy?
    >
    > Jak sie nie poprawią to trzeba będzie zmienić na coś innego.

    Żeby cokolwiek negocjować wyślij najpierw wypowiedzenie.

  • 4. Data: 2010-11-26 22:11:22
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    josefff pisze:
> [...]
    > przy podpisywaniu nowej umowy?
    >
    > Jak sie nie poprawią to trzeba będzie zmienić na coś innego.

    kiedy C+ ma cykliczne promocje? warto brać umowe teraz czy poczekać
    jeszcze na nadchodzące świeta, albo na wielkanocne?

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-11-27 07:30:38
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "josefff" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 40% zniżki :D
    > Powiedziałem że jak naprawdę będą mieli dla mnie lepszą propozycję niż dla

    a ja powiedzialem ze najprawdopodobniej nie dadza mi ciekawszej oferty niz
    n-ka w porownywalnej cenie (48zł) przez caly okres Umowy wiec niech pomysla
    jak mi dac oferte konkurencyjna albo niech licza sie z wypowiedzeniem. Wielu
    liczy na oferte przedswiateczna ale pewnie sie przeliczy, sadze ze Cyfra
    straci wielu abonentow w tym roku.

  • 6. Data: 2010-11-27 10:09:37
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > 40% zniżki :D
    > Powiedziałem że jak naprawdę będą mieli dla mnie lepszą propozycję niż dla

    Do mnie dzwonili już 2 razy. Za drugim zaproponowali mi nie 40 a 50% rabatu
    na 11 z 19 miesięcy i wszystkie programy.
    Jak pani policzyłem, że w skali całego okresu umowy ta obniżka to raptem
    dwadzieścia parę procent i raczej nie jestem zainteresowany bo po 11 latach
    współpracy stać ich na więcej to była zdziwiona.
    W poniedziałek wyślę im wypowiedzenie - zobaczymy co wymyślą.
    Nie mam zamiaru płacić im 150zł co miesiąc.

    pzdr

  • 7. Data: 2010-11-27 11:55:40
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-26 23:11, ToMasz pisze:

    > kiedy C+ ma cykliczne promocje? warto brać umowe teraz czy poczekać
    > jeszcze na nadchodzące świeta, albo na wielkanocne?
    mikołaj i świeta

  • 8. Data: 2010-11-27 11:58:07
    Temat: Re: Cyfra+ oferta dla sta?ych abonent?w ;)
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-27 11:09, CeSaR pisze:

    > Do mnie dzwonili ju? 2 razy. Za drugim zaproponowali mi nie 40 a 50% rabatu
    > na 11 z 19 miesi?cy i wszystkie programy.
    > Jak pani policzy?em, ?e w skali ca?ego okresu umowy ta obni?ka to raptem
    > dwadzie?cia par? procent i raczej nie jestem zainteresowany bo po 11 latach
    > wsp?pracy sta? ich na wi?cej to by?a zdziwiona.
    > W poniedzia?ek wy?l? im wypowiedzenie - zobaczymy co wymy?l?.
    > Nie mam zamiaru p?aci? im 150z? co miesi?c.

    to nie płać, weź niższy pakiet, ktoś cię zmusza ? czemu nie idziesz do
    enki, zapłacisz 48 zeta ... ?

  • 9. Data: 2010-11-27 15:58:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "josefff" <j...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > Swoją drogą ta promocja świąteczna (porównując do zeszłorocznej) to
    > straszne dziadostwo.

    Dokładnie.
    Wypadałoby przeczekać.

    > Umowa 19 miesięcy, ceny jakieś z kosmosu wzięte...
    > Wynajem HD PVR - 300zł za cały okres umowy

    Bez sensu, lepiej kupić swój za niewiele więcej.

    > Ktos wie czy jak sie ma wlasny dekoder HD to sie płaci tą aktywację 99zł
    > przy podpisywaniu nowej umowy?

    Zawsze było tak, że jak płaciłeś kartą lub poleceniem zapłaty, to aktywacja
    spadała do 1 zł.
    Może teraz jest podobnie.

  • 10. Data: 2010-11-27 17:16:14
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-27 16:58, Cavallino pisze:

    > Dokładnie.
    > Wypadałoby przeczekać.

    > Bez sensu, lepiej kupić swój za niewiele więcej.

    Możesz podać cenę "niewiele wyższą" dostępnego na rynku dekodera z
    podwójną głowicą i dyskiem ? Chetnie poznam alternatywe skoro istnieje,
    musiałem przeoczyć