  • 1. Data: 2010-11-27 19:19:02
    Temat: Tv samsung PS50C550
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Co sądzicie o plazmie samsunga PS50C550?
    http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/te
    levisions/plasma-tv/PS50C550G1WXXH/index.idx?pagetyp
    e=prd_detail

    Mozna ja już kupić poniżej 3000zł

    Czy to przyzwoity sprzęt?

  • 2. Data: 2010-11-28 12:54:52
    Temat: Re: Tv samsung PS50C550
    Od: "Ferdek_1" <m...@p...onet.pl>

    ,ja mam PS50C650 i jestem zadowolony. to był telewizor roku 2009.
    kupiłem jakieś pół roku temu za 3500 PLN

  • 3. Data: 2010-11-28 16:31:09
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 20:19:02 +0100, Kris napisał(a):

    > Co sądzicie o plazmie samsunga PS50C550?
    > http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/te
    levisions/plasma-tv/PS50C550G1WXXH/index.idx?pagetyp
    e=prd_detail

    > Mozna ja już kupić poniżej 3000zł

    Kupiłem go w wakacje za jakieś 2850zł przez neta oczywiscie. Przed zakupem
    troche czytałem i wiedziałem że ma efekt cichego buczenia przy maksymalnie
    sciszonej foni, ale olałem to bo myślałem że nie może to aż tak
    przeszkadzać. Po zakupie wszystko było ok, obraz, wyposażenie, pilot, menu,
    obsluga usb tylko że nie dało sie wytrzymać wieczorem z tym cholernym
    buczeniem. To nie jest tak że słychać je tylko przy wcisnieciu 'mute',
    słychać to także przy każdym braku dzwieku w filmie czy programie.
    Strasznie to irytujące jak np aktorzy patrzą na siebie i milczą a ty
    słyszysz "bzzzzzzz...buuuuuu" To jakieś cewki w układzie zasilania jak sie
    potem dowiedziałem.
    Telewizor zwróciłem korzystając z prawa zwrotu sprzetu do 10dni kupując
    przez neta. Samsungów nie polecam własnie ze wzgledu na to buczenie które
    wystepuje także nawet w najdroższych modelach a firma nie potrafi sobie z
    tym poradzić. Nie buczy każda sztuka ale obsluchując w sklepie moge
    stwierdzić że większość. Uwaga! w sklepach buczenia prawie nie slychać ze
    wzgledu na ogólny rumor i hałasy wokół.
    Za podobną cene można mieć cichego LG z podobnym wyposażeniem i obrazem. Np
    50PK350 albo nieco droższe PK550 i PK760. Samsung ma tylko lepszy filtr
    antyreflesyjny od LG. Panasonici pomijam ze względu na wygórowaną cene,
    prehistoryczny design i brak wyposażenia poniżej 5tyś zł.

  • 4. Data: 2010-11-28 19:29:56
    Od: "w" <w...@g...pl>

    Kupiłem 2 tyg. temu. ogladam z odleglosci 2,5 m. Jakosc obrazu oceniam
    bardzo wysoko, cyfrowa naziemna jest wyraznie lepsza od analogu, żadnej
    pikselizacji. Kupilem to z mysla o HD ale na TV historia i TV kultura (plus
    TVP1i 2) jest tyle ciekawych rzeczy ze sobie na razie odpuszczam satelite.
    Mam 20 km do Chwaszczyna (Gdynia) odbior z anteny kierunkowej bez
    wzmacniacza (za 29 zł) dlugosc przewodu ok 4 m. Buczenia nie słyszę. Bardzo
    wygodna opcja odtwarzania avi z pendriva (czyta txt i srt), przegladanie
    fotek to tez przyjemnosc. Polecam.
    W.