  • 1. Data: 2009-10-24 23:49:32
    Temat: Re: onet.pl
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 25.10.2009 Sławek Lipowski <s...@l...org> napisał/a:
    > Coś nie tak z Onetem, czy tylko u mnie nie działa?

    U mnie też nie chodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 2. Data: 2009-10-25 00:14:49
    Od: "Jarek Ossowski" <[wonzespamem]j...@a...pl[spammmer.com]>

    Użytkownik "Sławek Lipowski" <s...@l...org> napisał w wiadomości
    > Coś nie tak z Onetem, czy tylko u mnie nie działa?

    U mnie też leży...

    Pzdr,
    Jarek Ossowski

  • 3. Data: 2009-10-25 00:34:50
    Od: kayo <k...@g...com>

    On 25 Paź, 02:41, Sławek Lipowski <s...@l...org> wrote:
    > Coś nie tak z Onetem, czy tylko u mnie nie działa?
    >
    > --
    > Sławek Lipowski

    SOA#2

  • 4. Data: 2009-10-25 00:41:58
    Temat: onet.pl
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

  • 5. Data: 2009-10-25 00:43:20
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 25.10.2009 Sławek Lipowski <s...@l...org> napisał/a:
    > Coś nie tak z Onetem, czy tylko u mnie nie działa?

    "W związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi infrastruktury
    technicznej część usług portalu Onet.pl jest niedostępna w dniu
    25.10.2009 w godzinach 01:30 - 06:00.

    Przepraszamy za utrudnienia."

    Ciekawe, że się to dopiero teraz pojawiło, więc pewnie awaria która do
    rana pewnie poprawią.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 6. Data: 2009-10-25 01:27:49
    Od: ru <t...@g...com>

    Bry (no, bra ;->).

    On Oct 25, 1:43 am, Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven> wrote:
    (...)
    > Przepraszamy za utrudnienia."
    Och, jak tu grzecznie.
    Skoro wątek jest o onecie, to tak trochę offtopicowo się podepnę -
    może ktoś potrafiłby mi doradzić, jak ich zmusić do poluzowania
    limitów pocztowych trochę? Konkretnie - mam spory portal, gdzie m.in.
    jest możliwość ustawienia powiadomień pocztowych na różne okazje.
    Efekt tego jest taki, iż onet uparcie odbija moją pocztę, twierdząc
    "452 4.5.2 Przekroczony limit ilosci wyslanych maili, sprobuj pozniej
    [MF] / Too many mails in one go! Try again later [MF]", zatem kolejkę
    mam zapełnioną mailami kierowanymi na ich MXy - do czasu, aż zaczną
    wygasać.
    Z tego co wiem, zignorowali nawet "oficjalną" (tj. papierową) pocztę z
    firmy.
    Ktoś miał podobne doświadczenia? Jeśli tak, jak problem rozwiązał?
    Próbowałem podzielić pocztę na kilka MTA (z róznych IP), ale
    najwyraźniej filtrują nie po IP, a po adresie źródłowym (lub w jakiś
    inny, pokrętny sposób tylko im znany). SPF mam
    "skonfigurowany" (wielkie słowo na jedno IN TXT) - nie wiem, czego
    jeszcze próbować.

    Z góry dzięki za odpowiedź,
    --
    ru

  • 7. Data: 2009-10-25 09:06:15
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 25.10.2009 ru <t...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > firmy.
    > Ktoś miał podobne doświadczenia? Jeśli tak, jak problem rozwiązał?

    Miałem podobnie kiedyś, tyle że adresy do których wysyłałem maile były
    pozyskane przez kampanie reklamowe, które u nich były kupowane.
    Wystarczyło pomarudzić działowi sprzedaży, że nie ma sensu kupować u
    nich reklam skoro później newsletter-a osobom które się zapiszą nie
    można wysłać i odrazu limity znikały.

> [...]
    > inny, pokrętny sposób tylko im znany). SPF mam
    > "skonfigurowany" (wielkie słowo na jedno IN TXT) - nie wiem, czego

    Zasadniczo nic nie możesz zrobić, bo to wsumie ich serwer pocztowy i
    mogą przyjmować pocztę tak jak im się podoba od kogo im się podoba.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 8. Data: 2009-10-25 19:05:09
    Od: ru <t...@g...com>

    On Oct 25, 10:06 am, Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven> wrote:
    > Zasadniczo nic nie możesz zrobić, bo to wsumie ich serwer pocztowy i
    > mogą przyjmować pocztę tak jak im się podoba od kogo im się podoba.
    Niby racja, ale mnie natłok odrzucanej poczty z jednego adresu (w
    logach) by przynajmniej zastanowił... Oni to mają gdzieś, jak widać.
    Nic - dzięki. Zobaczymy, co przyniesie przyszłość. ;-)

    Pozdrawiam,
    --
    ru