  • 1. Data: 2009-10-28 10:46:30
    Temat: atman czy netia?
    Od: krzysztof manijak <m...@g...com>

    witam,

    potrzebuję subiektywnych opinii uzytkowników - mam do wyboru w podobnej
    cenie łącza 10/10 Mbps z atmana i netii. atman radiem, netia światłowód.
    interesują mnie odczucia odnośnie jakości - awarie, obsługa,
    niezawodność. z góry dzięki.

    km.

  • 2. Data: 2009-10-28 11:49:51
    Temat: Re: atman czy netia?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > cenie łącza 10/10 Mbps z atmana i netii. atman radiem, netia światłowód.
    > interesują mnie odczucia odnośnie jakości - awarie, obsługa,

    atman

    Icek

  • 3. Data: 2009-10-28 11:53:57
    Od: Marek Kierdelewicz <m...@p...pl>

    >atman

    Popieram

    pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2009-10-28 11:56:12
    Od: "Andrzej J." <a...@l...pl>

    Dnia 28.10.2009 krzysztof manijak <m...@g...com> napisał/a:
    > witam,
    >
    > potrzebuję subiektywnych opinii uzytkowników - mam do wyboru w podobnej
    > cenie łącza 10/10 Mbps z atmana i netii. atman radiem, netia światłowód.

    ATMAN.

    Andrzej Jagieło.

  • 5. Data: 2009-10-28 11:58:45
    Od: "xarafaxz@_tnijta_gmail.com" <xarafaxz@_tnijta_gmail.com>

    A skąd takie zdecydowanie u wszystkich mimo gorszego medium ?

  • 6. Data: 2009-10-28 12:01:27
    Od: Piotr Lyczba <piotr@uuu_fucio.pl>

    krzysztof manijak pisze:
> [...]
    > cenie łącza 10/10 Mbps z atmana i netii. atman radiem, netia światłowód.
    > interesują mnie odczucia odnośnie jakości - awarie, obsługa,

    Zdecydowanie wybrałbym ATM, ponieważ jest to operator dla operatorów, a
    Netia jest dla Kowalskiego i nawet łacza 300 i więcej Mbps rozpatrywane
    są tak samo jak Net24 ;(

  • 7. Data: 2009-10-28 12:30:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "xarafaxz@_tnijta_gmail.com" <xarafaxz@_tnijta_gmail.com> writes:

    > A skąd takie zdecydowanie u wszystkich mimo gorszego medium ?

    Niekoniecznie jest gorsze, zalezy od punktu widzenia. Np. koparka radia
    nie przetnie :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2009-10-28 12:39:20
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 28 Oct 2009 13:30:35 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Niekoniecznie jest gorsze, zalezy od punktu widzenia. Np. koparka radia
    >nie przetnie :-)

    Ale nowy budynek zasłoni. Albo dźwig budowlany przesuwający się w
    poprzek linku radiowego. Kiedyś dośc długo trwało zanim zdiagnozowałem
    czemu jeden link pada w całkiem niepodziewanych momentach. Dopiero
    przypadkiem z technikiem dostawcy ustalilismy że kilkaset metrów dalej
    dźwig podonosi jakieś materiały i przesuwa się na szynach wzdłuż
    budowy przesłaniając widocznośc anten. Ale to centrum Warszawy było
    gdzie dźwigi zwykle dośc wysokie i gęsto są. ;-)

    Zdrówko

  • 9. Data: 2009-10-28 17:22:35
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

> [...]
    > cenie łącza 10/10 Mbps z atmana i netii. atman radiem, netia światłowód.
    > interesują mnie odczucia odnośnie jakości - awarie, obsługa,

    A jakie miasto tak z ciekawosci?

  • 10. Data: 2009-10-28 17:24:40
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

> [...]
    > cenie łącza 10/10 Mbps z atmana i netii. atman radiem, netia światłowód.
    > interesują mnie odczucia odnośnie jakości - awarie, obsługa,

    atman

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło