  • 1. Data: 2010-01-04 15:24:02
    Temat: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Jakby ktos mial chwile zeby mi pomoc to bylbym wdzieczny za kontakt na
    priva.

    pzdr, dr
    K12/525 i FJR na wydaniu

  • 2. Data: 2010-01-04 16:12:30
    Temat: [OT] Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Sty, 16:24, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > K12/525 i FJR na wydaniu
    Jednak niemiec lepszy? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-01-04 17:54:22
    Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 4 Sty, 17:12, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Jednak niemiec lepszy? ;-)
    Od sierpnia 2009 kiedy go kupilem. Znielubie go dopiero jak sie silnik
    zatrze albo skrzynia sypnie w drobny mak. A to moze byc calkiem
    niedlugo... :)

    pzdr, dr
    K12/525 i FJR na wydaniu

  • 4. Data: 2010-01-04 19:41:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Sty, 18:54, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Od sierpnia 2009 kiedy go kupilem. Znielubie go dopiero jak sie silnik
    > zatrze albo skrzynia sypnie w drobny mak. A to moze byc calkiem
    > niedlugo... :)

    Przecież serwis BMW chętnie to zrobi ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-01-05 07:37:24
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 4 Sty, 20:41, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Przecież serwis BMW chętnie to zrobi ;-)
    Mozesz mnie nie wk-wiac? :)

    Dowiedzialem sie ostatnio, ze do zmiany swiec w dryndzie potrzebna
    jest bukjedenwiejaka aparatura. A o zdejmowaniu chlodnicy do tej
    operacji nie bede juz wspominal.. :)

    pzdr, dr
    K12S/525 i FJR na wydaniu

  • 6. Data: 2010-01-05 07:45:16
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 5 Sty, 08:37, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Dowiedzialem sie ostatnio, ze do zmiany swiec w dryndzie potrzebna
    > jest bukjedenwiejaka aparatura. A o zdejmowaniu chlodnicy do tej
    > operacji nie bede juz wspominal.. :)

    A co to za aparatura? Swiece maja chipy i podczas wymiany lacza sie z
    fabryka? ;)
    A tak serio to pytam bom ciekaw.

    Pzdr,
    --
    Lukasz B
    (jeszcze) NT650V, WAW

  • 7. Data: 2010-01-05 08:25:43
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 5 Sty, 08:45, Lukasz Baranski <g...@o...pl> wrote:

    > A co to za aparatura? Swiece maja chipy i podczas wymiany lacza sie z
    > fabryka? ;)
    Zestaw do podcisnieniowego napelniania ukladu chlodzenia. Bez tego nie
    odpowietrzysz ukladu i klops gotowy.
    BTW swiec: fajkocewki wymagaja tez specjalnego narzedzia do
    demontazu. :)

    pzdr, dr
    K12S/525 i FJR na wydaniu

  • 8. Data: 2010-01-05 08:51:31
    Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "doktorski" <d...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Zestaw do podcisnieniowego napelniania ukladu chlodzenia. Bez tego nie
    > odpowietrzysz ukladu i klops gotowy.
    > BTW swiec: fajkocewki wymagaja tez specjalnego narzedzia do
    > demontazu. :)

    Gratz. Czujesz sie wyjatkowy? ;) Bajdeuejem: czy istnieje szansa na
    zgromadzenie podobnych informacji dotyczacych np Bumki 800 GS? Kiedys
    wymyslilem ze jak bede duzy to sobie kupie, lecz zdaje sie ze nie spelnia
    toto wymogow formalnych...

    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2010-01-05 09:49:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-05, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > Zestaw do podcisnieniowego napelniania ukladu chlodzenia. Bez tego nie
    > odpowietrzysz ukladu i klops gotowy.
    > BTW swiec: fajkocewki wymagaja tez specjalnego narzedzia do
    > demontazu. :)

    Widze ze niemcy to wiedza jak wszystko skomplikowac tak zeby serwisowac
    tego nie mogl pan Henio w garazu albo czlowiek sam... To w takim razie
    gdzie ta milosc skoro tyle poswiecen? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-01-05 09:59:07
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 5 Sty, 09:51, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Gratz. Czujesz sie wyjatkowy? ;)
    Nie, a powinienem? :)
    Bede mial mniej roboty przy dryndzie :). No i teraz juz wiem dlaczego
    wszyscy serwisuja bakelitenmotorwerke w autoryzowanych serwisach....

    > Bajdeuejem: czy istnieje szansa na
    > zgromadzenie podobnych informacji dotyczacych np Bumki 800 GS?
    Trza popaczec ale IMO tak. Nie interesowalem sie.

    > Kiedys
    > wymyslilem ze jak bede duzy to sobie kupie, lecz zdaje sie ze nie spelnia
    > toto wymogow formalnych...
    Drynda fajna ale trzebaby sie karnac i sprawdzic w realu jak toto lata
    po rownym i nierownym.

    pzdr, dr
    K12S/525 i FJR na wydaniu