  • 11. Data: 2010-01-05 11:21:44
    Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-01-05 08:37, doktorski pisze:

    > Dowiedzialem sie ostatnio, ze do zmiany swiec w dryndzie potrzebna
    > jest bukjedenwiejaka aparatura. A o zdejmowaniu chlodnicy do tej
    > operacji nie bede juz wspominal.. :)

    Do sciagania chlodnic tyle ze do regulacji zaworow to w KTM-ie juz sie
    powinienes przyzwyczaic :) - na szczescie swieca jest tam jedna z latwym
    dostepem :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 12. Data: 2010-01-05 11:31:06
    Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "doktorski" <d...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    > Nie, a powinienem? :)
    > Bede mial mniej roboty przy dryndzie :). No i teraz juz wiem dlaczego
    > wszyscy serwisuja bakelitenmotorwerke w autoryzowanych serwisach....

    Obawiam sie ze mogles wywolac lawine w ktorej uzyszkodnicy jeden przez
    drugiego beda udowadniac swa niezaleznosc.

    > Trza popaczec ale IMO tak. Nie interesowalem sie.

    A mukbys? Sciemnij ze tak Ci sie podoba to co masz ze chcesz nastepne ;)

    > Drynda fajna ale trzebaby sie karnac i sprawdzic w realu jak toto lata
    > po rownym i nierownym.

    Ze toto fajnie lata mozna sie domyslac, bardziej interere stopien
    samodzielnosci w wykonywaniu przeglundow, napraw drutem i power-tape na
    trasie itp. Uzaleznienie od narzedzi serwisowych / diagnostycznych wyklucza
    zabawy poza asfaltem i UE, zwlaszcza uprawiane jednoczesnie.

    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2010-01-05 13:42:14
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 5 Sty, 12:21, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Do sciagania chlodnic tyle ze do regulacji zaworow to w KTM-ie juz sie
    > powinienes przyzwyczaic :) -
    Dwie srubki na krzyz to nie robota.

    > na szczescie swieca jest tam jedna z latwym
    > dostepem :)
    I wytrzymuje 5 lat - zmienilem tylko dlatego, ze balem sie, ze nowa w
    koncu zgubie... :)

    pzdr, dr
    K12S/525 i FJR na wydaniu

  • 14. Data: 2010-01-05 13:47:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-05, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > W motocyklu z CANbusem? U*ujaues kiler? :)

    No wkoncu motocykle BMW to samochody pozbawione dwoch kol a jak na samochod
    przystalo to musi miec CANbusa ;-) Ale nie ma na rynku zadnych narzedzi za
    ktorych pomoca mozna serwisowac motocykl BMW? Czy zostaje jedynie serwis?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-01-05 14:01:48
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 5 Sty, 12:31, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Obawiam sie ze mogles wywolac lawine w ktorej uzyszkodnicy  jeden przez
    > drugiego beda udowadniac swa niezaleznosc.
    Zamieniam sie w sluch. Chetnie dowiem sie o domowym serwisowaniu serii
    K12 tudziez innych wynalazkow z CANem na pokladzie.

    > A mukbys?
    Postaram sie ale to moze potrwac. Przypominaj sie. Zawsze tez moge
    podpytac MotoMirka. Albo sam do niego zajrzyj po robocie - masz
    niecale 10 km. No i Mirek ma taka drynde u siebie - mukbys pomacac :).

> [...]

    > Uzaleznienie od narzedzi serwisowych / diagnostycznych wyklucza
    > zabawy poza asfaltem i UE, zwlaszcza uprawiane jednoczesnie.
    Wystarczy, ze padnie Ci antena od EWSu. Nie ma, powtarzam: nie ma
    innego sposobu na odpalenie dryndy niz druga antena i drugi kluczyk.
    Na pustyni nie chcialbym tego testowac. W Chorwacji czy Grecji moge.

    pzdr, dr
    K12S/525 i FJR na wydaniu

  • 16. Data: 2010-01-05 14:25:09
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "doktorski" <d...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
> [...]

    > niecale 10 km. No i Mirek ma taka drynde u siebie - mukbys pomacac :).

    > W motocyklu z CANbusem? U*ujaues kiler? :)

    Acha. No to nie spiesz sie do tego Mirka. Wydaje mi sie ze jusz wiem co
    dobre: kupie se Enfielda plus opony z lekka kostka ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2010-01-05 14:45:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-05, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Pewnie sa. Polak potrafi. Pytanie jednak czy warto? W sumie cena
    > przegladu nie zabija w porownaniu do przecietniej japonskiej R4. O
    > dziwo ceny niektorych czesci sa znacznie nizsze niz moznaby sie
    > spodziewac po BMW. A np. plastiki sa na porownywalnym poziomie (FJR
    > vs. K12 - podobne dryndy).

    To jak to jest z tym BMW, przeglady sa tak rzadko czy moze jedynie ograniczaja
    sie do podlaczenia komputerka i zczytania danych? ;-)

    Czesci w sensie dyfer? ;-) A co do plastikow to ja sie nie wypowiadam odkad
    dowiedzialem sie w Kawasaki ze cena bocznej owiewki to koszt 2400 PLN.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2010-01-05 14:58:55
    Od: doktorski <d...@g...com>

  • 19. Data: 2010-01-05 19:01:28
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 5 Sty, 15:45, AZ <a...@g...com> wrote:

    > To jak to jest z tym BMW, przeglady sa tak rzadko czy moze jedynie ograniczaja
    > sie do podlaczenia komputerka i zczytania danych? ;-)
    Nieno, przeglady normalnie - co 10kkm lub raz do roku. Przeglad po
    30kkm serwis BMW wycenil na 25% wiecej niz same zawory+gazniki w
    CBF600. Wiec nie ma tragedii. Ewentualne bledy kompow mozna odczytac/
    skasowac zamiennym kompem za 50-100 zl.

    > Czesci w sensie dyfer? ;-)
    Nie wiem ile kosztuje dyfer np. do Fujary. Wiem za to ze pracuje juz
    50 kkm i ma sie dobrze. Za to swiece, klocki, filtry powietrza czy
    filtr oleju kosztuja znosne pieniadze - nawet w oryginale. Przyklad:
    oryginalny filtr oleju do Fujary to bodajze 60-70 zl. Filtr powietrza
    (jeden z dwoch) do K12S to 75 zl. Raz na 10 kkm zniose.

    > A co do plastikow to ja sie nie wypowiadam odkad
    > dowiedzialem sie w Kawasaki ze cena bocznej owiewki to koszt 2400 PLN.
    A to drozej niz do K12S gdzie boczek kosztuje 2065 zl. :-P

    Chcesz wiedziec wiecej? Polecam www.mototec.pl/etk.php

    pzdr, dr
    K12S/525 i FJR na wydaniu

  • 20. Data: 2010-01-05 20:47:33
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-01-05 20:01, doktorski pisze:

    > Nie wiem ile kosztuje dyfer np. do Fujary. Wiem za to ze pracuje juz
    > 50 kkm i ma sie dobrze. Za to swiece, klocki, filtry powietrza czy
    > filtr oleju kosztuja znosne pieniadze - nawet w oryginale.

    ten twój dyfer to jakiś faktycznie skopany,mój ma licznikowe
    70kkm,faktycznie pewnie z dwa razy więcej i hula,w Dnieprze okazało się
    że latałem na sucho,zastanawiam się ile czasu,latem ostatni raz
    sprawdzałem stan w dyfrze i od tego czasu gdzieś olej zniknął,ale jakoś
    działał:-)

    > A to drozej niz do K12S gdzie boczek kosztuje 2065 zl. :-P
    Z cenami to różnie-magnezowa pokrywa głowicy 600,taniocha,ale głupi
    przewód zapłonowy(do mojej,bez cewki) za 250zł to już się zdziwiłem:-/