  • 21. Data: 2007-09-13 18:32:18
    Temat: Re: Czary mary - znikają pewne pakiety na styku GTS-TPSA
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 12 Sep 2007 23:23:18 +0200 I had a dream that K
    <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady> wrote:
    >potwierdzam,
    >moze to jest ten problem, ktorego nie potrafia zdiagnozowac w swoim
    >szkielecie ? ;]

    Oooo... Wiedziałem, że czary mary - zaczęło dzisiaj działać. Wystarczyło
    tutaj napisać.

    Te głupie posły, gdy chciały deszczu, to nie musiały się modlić, wystarczyć
    mógł post na polipa ;)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 22. Data: 2007-09-13 18:40:20
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    K pisze:
    > Grzegorz Janoszka pisze:
    > jesli rzeczywiscie tna dc, to chyba kogos ostro pojebalo :]

    To ze tna to widac, pytanie kto tnie =]

    --
    pgp: 0x5E1F9631

  • 23. Data: 2007-09-14 06:37:18
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > To ze tna to widac, pytanie kto tnie =]

    a masz jakieś wątpliwości ?

    Podpodwiem, a kto musi za te łącze płacić i komu się opłaca żeby jednak
    uwalić troche z tego uploadu który jest 2 razy większy niż download
    normalnie ?

    Marcin

  • 24. Data: 2007-09-14 06:37:21
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Sep 2007 18:32:18 +0000, Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > Te głupie posły, gdy chciały deszczu, to nie musiały się modlić, wystarczyć
    > mógł post na polipa ;)

    Niedługo muszę pospłacać karty kredytowe po wakacyjnych przygodach to
    też tutaj napiszę :)

  • 25. Data: 2007-09-14 18:45:19
    Od: Łukasz Bromirski <f...@t...arms>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > No jeśli na ruterach dopisują sobie takie regułki, to nie dziwię się, że
    > są one przeciążone. Czy dalej tak jest, że ACL wykluczały CEF?

    W jakimś koszmarnie starym sofcie, ale nie w czymś od 12.0 w górę.

    --
    "Confidence is what you have before you | Łukasz Bromirski
    understand the problem." -- Woody Allen | lukasz:bromirski,net

  • 26. Data: 2007-09-14 18:45:58
    Od: Łukasz Bromirski <f...@t...arms>

  • 27. Data: 2007-09-14 21:59:04
    Od: wer <b...@n...pl>

    Łukasz Bromirski pisze:

    > W jakimś koszmarnie starym sofcie, ale nie w czymś od 12.0 w górę.

    Akurat GTS korzysta często, gęsto z juniperów. Wątpię czy tam jest IOS ;)

    wer

  • 28. Data: 2007-09-14 22:38:59
    Od: Łukasz Bromirski <f...@t...arms>

    wer wrote:
    > Akurat GTS korzysta często, gęsto z juniperów. Wątpię czy tam jest IOS ;)

    CEF jest w IOS nie w JunOS. A swoją drogą, GTS ma również trochę 7xxx.

  • 29. Data: 2007-09-15 07:13:22
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Marcin Kuczera pisze:

    > a masz jakieś wątpliwości ?
    >
    > Podpodwiem, a kto musi za te łącze płacić i komu się opłaca żeby jednak
    > uwalić troche z tego uploadu który jest 2 razy większy niż download
    > normalnie ?

    Wiesz, wycinanie 41x w celu "odtykania" styków to jakieś szaleństwo, bo
    przecież akurat DC swą "obciążalnością" praktycznie nie różni się od
    http czy czegokolwiek innego. Abstrahując już od faktu że większość
    hubów wisi na 411 i na _jeszcze czymś_, to jednak z punktu widzenia
    inwazyjnej "odtykalności" znacznie "mądrzejszym" posunięciem byłoby
    wycinanie trackerów bittorrenta czy innych edonkeyów, bo to po prostu
    znacznie bardziej zachłanne protokoły. Współpracowałem kilka lat z GTSem
    i nigdy nie odczułem, że pracują tam szaleńcy, natomiast we fTP jak
    najbardziej. Stąd też nie jest dla mnie tak oczywistym, że to właśnie
    gts dropuje.

    --
    pgp: 0x5E1F9631

  • 30. Data: 2007-09-15 09:55:44
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> wrote:
> [...]
    > i nigdy nie odczułem, że pracują tam szaleńcy, natomiast we fTP jak
    > najbardziej. Stąd też nie jest dla mnie tak oczywistym, że to właśnie

    Jaki interes miałaby TP?

    --
    ŁT