  • 1. Data: 2007-09-06 12:10:20
    Temat: Wimax z Netii
    Od: radar <n...@n...com>

    Witajcie, czy ktos z was ma Wimaxa z Netii (2000/512) ? Jak to sie
    sprawuje (stabilnosc, pingi) ? Czy porownywalnie z DSL'em ? W ofercie
    "dla domu" jest z dynamicznym IP i zakonczone ethernetem. Da sie to
    uruchomisc na Linuxie (czy to normalne pppoE ?).

    pozdrawiam
    r.

  • 2. Data: 2007-09-09 08:42:32
    Temat: Re: Wimax z Netii
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    radar <n...@n...com> wrote:
> [...]
    > "dla domu" jest z dynamicznym IP i zakonczone ethernetem. Da sie to
    > uruchomisc na Linuxie (czy to normalne pppoE ?).
    Serio, robią to na PPPoE? Mam nadzieję że jednak nie...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 3. Data: 2007-09-25 20:14:50
    Od: ZyGmunt <z...@s...zamkowa.net>

    Krzysztof Oledzki pisze:
    > Serio, robią to na PPPoE? Mam nadzieję że jednak nie...

    a moglbys napisac dlaczego masz nadzieje ze nie ?

    pozdr.

    --
    ZyGmunt

  • 4. Data: 2007-10-01 23:28:48
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    ZyGmunt <z...@s...zamkowa.net> wrote:

    > a moglbys napisac dlaczego masz nadzieje ze nie ?

    Bo MTU!=1500 w Internecie to proszenie się o problemy.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 5. Data: 2007-10-04 20:48:09
    Od: "Frutka" <f...@n...pl>

    "Krzysztof Oledzki" <o...@...ns.pl> napisał w wiadomości

    > Bo MTU!=1500 w Internecie to proszenie się o problemy.

    A o rfc4638 slyszales?
    BRASy Netii to wspierają.

  • 6. Data: 2007-10-23 16:47:30
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Frutka <f...@n...pl> wrote:
    > "Krzysztof Oledzki" <o...@...ns.pl> napisał w wiadomości

    > A o rfc4638 slyszales?
    Słyszałem.

    > BRASy Netii to wspierają.
    Ważne jest, czy userzy dostają MTU==1500?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 7. Data: 2007-10-26 15:53:40
    Od: patt <pawel@no_spam.rohde.poznan.pl>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Bo MTU!=1500 w Internecie to proszenie się o problemy.

    Jakie? Bo używam 3 lata w sieci i nic o nich nie wiem?

    --
    Paweł Rohde
    Neter AS41835

  • 8. Data: 2007-10-27 10:45:50
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    patt <pawel@no_spam.rohde.poznan.pl> wrote:

    > Jakie? Bo używam 3 lata w sieci i nic o nich nie wiem?

    http://www.phildev.net/mss/

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 9. Data: 2007-10-27 15:05:57
    Od: patt <pawel@no_spam.rohde.poznan.pl>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > http://www.phildev.net/mss/

    ... pewnie dla tego (nie wiem) że od początku używam mms clamping...

    --
    Paweł

  • 10. Data: 2007-10-27 16:15:21
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    patt <pawel@no_spam.rohde.poznan.pl> wrote:

    > ... pewnie dla tego (nie wiem) że od początku używam mms clamping...

    Tak skonfigurowałeś coś, nawet nie wiedząc w jakim celu?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki