  • 1. Data: 2007-09-11 18:04:21
    Temat: GTS ile jeszcze?
    Od: wer <b...@n...pl>

    Witam.

    Od dłuższego czasu GTS ma jakieś problemy w sieci szkieletowej. Wygląda
    na to, że za dużo klientów do za słabego szkieletu. Na łączu do AC-X
    straty w tej chwili kilkanaście procent.

    Czy ktoś ma wieści kiedy to się wreszcie skończy? Było tragicznie w
    dzień. Poprawili. Teraz wieczorami się dzieje.

    wer

  • 2. Data: 2007-09-11 18:13:35
    Temat: Re: GTS ile jeszcze?
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    wer pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś ma wieści kiedy to się wreszcie skończy? Było tragicznie w
    > dzień. Poprawili. Teraz wieczorami się dzieje.

    Straty stratami ale ogolnie net sie wlecze niemilosniernie :/

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 3. Data: 2007-09-11 18:54:18
    Od: Tomek <t...@f...tlen.pl>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski napisał(a):

    > Straty stratami ale ogolnie net sie wlecze niemilosniernie :/

    Jest tak źle, że dziś zacząłem szukać kiedy kończy mi się umowa ...
    twierdzą że gdzieś mają uwalony światłowód w niemczech ... ale myślę że
    to zbyt długo jak na światło i to jeszcze w niemczech.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2007-09-11 20:13:36
    Od: Łukasz Morawski <l...@l...net>

    Tomek pisze:
    > Jest tak źle, że dziś zacząłem szukać kiedy kończy mi się umowa ...
    > twierdzą że gdzieś mają uwalony światłowód w niemczech ... ale myślę że
    > to zbyt długo jak na światło i to jeszcze w niemczech.

    Niestety pomimo tego, że nie jestem ich klientem - również to odczuwam.
    Korzystam ze wspaniałych usług Inotela. Dzisiaj dostałem informację od
    technika Inotela, że do jutra maksymalnie GTS ma usunąć usterkę.
    Otrzymałem informację, że mają problemy z jakimś routerem, nic nie było
    mowy o światłowodzie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski

  • 5. Data: 2007-09-11 20:30:01
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    wer pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś ma wieści kiedy to się wreszcie skończy? Było tragicznie w
    > dzień. Poprawili. Teraz wieczorami się dzieje.

    chcialem dzis napisac podobny wątek. zagranica tragedia, polska polbiedy.

  • 6. Data: 2007-09-11 20:50:04
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    K pisze:
    > chcialem dzis napisac podobny wątek. zagranica tragedia, polska polbiedy.

    U mnie pol na pol, wszystko co jest w ATManie np: superhost dziala dosc
    tragicznie, pakietydo ATMana leca przez swiat, wpadaja do TKT i dopiero
    do ATMana.

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 7. Data: 2007-09-11 21:33:34
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski pisze:

    > U mnie pol na pol, wszystko co jest w ATManie np: superhost dziala dosc
    > tragicznie, pakietydo ATMana leca przez swiat, wpadaja do TKT i dopiero
    > do ATMana.

    ja mam gorszy problem, mam terminacje (wirtualna e1;) w igroup, ale
    niestety gts do igroup leci przez frankfurt i do sip serwera mam
    150-200ms. niestety mimo zgloszenia problemu, nic sie nie dzieje :[

    ogolnie dzis wszystko oprocz telii ma minimum 150ms ;/

  • 8. Data: 2007-09-12 08:08:50
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    K pisze:

> [...]
    > 150-200ms. niestety mimo zgloszenia problemu, nic sie nie dzieje :[
    >
    > ogolnie dzis wszystko oprocz telii ma minimum 150ms ;/

    nie taniej było wziąć prawdziwa e1 z gts niż z igroup za ich kosmiczne
    ceny...

    --
    VoMi7

  • 9. Data: 2007-09-12 08:10:17
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    K pisze:

> [...]
    >
    > ogolnie dzis wszystko oprocz telii ma minimum 150ms ;/

    nie taniej było wziąć prawdziwa e1 z gts niż z igroup za ich kosmiczne

    tańsza maja tylko komórkę na non-CLIP

    --
    VoMi7

  • 10. Data: 2007-09-12 08:19:04
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Jest tak źle, że dziś zacząłem szukać kiedy kończy mi się umowa ...
    > twierdzą że gdzieś mają uwalony światłowód w niemczech ... ale myślę że to
    > zbyt długo jak na światło i to jeszcze w niemczech.

    yhy, a coś takiego dostałem z nocy ATMANa..

    Od pewnego czasu obserwujemy podwyzszone czasy oraz straty pakietow na styku
    ATM-GTS. Sytuacja ta spowodowana jest problemami w sieci GTS.
    Informacja o problemie zostala przekazana do GTS.

    nie sądze żeby światło w niemczech miało wpływ na styk ATM-GTS...

    Marcin