  • 11. Data: 2014-10-06 20:13:26
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:m0sa7g$9bf$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Tia, na pewno właśnie dlatego ludzie kupują ten sprzęt...

    A Ty myślisz, że dlaczego kupują?

    Może tak jak użytkownicy S4 słyszą od użytkowników
    że telefon szajs, wiesza się i dlatego go kupują? :-)

    Czy może właśnie dlatego, że Apple ma dobrą reputację
    użytkowników, mimo wielu usilnych prób niszczenia tej reputacji?

  • 12. Data: 2014-10-06 20:21:03
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Spokojnie Przemciu. Masz wszak najlepszy telefon na świecie, wszystkie
    inne się wieszają, a twój nigdy w życiu. Nawet do kształtu twojej
    kieszeni się dopasuje sam z siebie. To po się tak irytujesz?

  • 13. Data: 2014-10-06 20:33:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Spokojnie Przemciu. Masz wszak najlepszy telefon na świecie, wszystkie
    > inne się wieszają, a twój nigdy w życiu. Nawet do kształtu twojej kieszeni
    > się dopasuje sam z siebie. To po się tak irytujesz?

    Nie wiem o czym mówisz... ja mam wciąż prawie już 4-letniego iPhone4.
    I fakt, nie wiesza się. Od początku się nie wieszał. Nie znam takich
    problemów.

    Ale dobrze że już wiem dlaczego zwolennicy Samsunga muszą mieć klapkę
    od baterii :-))) Taki brak klapki od baterii pewnie dla nich cecha
    dyskwalifikująca
    nowy telefon bo wydaje im się że w każdym telefonie to jest normalne że
    trzeba
    baterię codziennie wyciągnąć i odwiesić zawieszony na twardo telefon...

  • 14. Data: 2014-10-06 20:52:07
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Stałbyś się bardziej wiarygodny wymieniając czasem też jakieś wady
    twoich ukochanych telefonów, bo każde urządzenie ma też wady. Naprawdę.
    Zarówno Lumia 520 za 400zł, która się nie zawiesza i działa super
    płynnie, ale ma taki sobie wyświetlacz i aparat, jak i najdroższe modele
    wszystkich bez wyjątków producentów.
    Skoro ich jednak nie dostrzegasz w produktach jabłka, możesz być tylko
    przedmiotem żartów. Nikt z tobą poważnie od dawna nie dyskutuje, co
    najwyżej przekomarza się :-).
    Więc po co się tak przejmujesz?

  • 15. Data: 2014-10-06 21:05:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Stałbyś się bardziej wiarygodny wymieniając czasem też jakieś wady twoich
    > ukochanych telefonów, bo każde urządzenie ma też wady.
    > Naprawdę.

    Wady wymieniałem wielokrotnie...
    Jedną z nich jest brak obsługi Adobe Flash w przeglądarce.

    Ale zawieszanie się telefonu wymagające wyjęcia baterii się nie wydarza.
    Inaczej użytkownicy byliby bardzo poszkodowani :-)))))))))
    Przykre, że zawieszanie się takiego Samsunga jest wkomponowane
    do projekt już od samego początku, przez zapewnienie możliwości
    wyjęcia baterii przez użytkownika. Nie sądzisz że coś w tym jest nie tak?

    > Zarówno Lumia 520 za 400zł, która się nie zawiesza i działa super płynnie,
    > ale ma taki sobie wyświetlacz i aparat, jak i najdroższe modele wszystkich
    > bez wyjątków producentów.

    Nie miałem nigdy Lumii, nie wiem jaki ma aparat...
    W testach opublikowanych niedawno przez ekspertów z labu DxO
    okazało się, że aparat foto w iPhone6 jest najlepszym aparatem foto
    ze wszystkich obecnie dostępnych smartfonów na rynku, z Lumią włącznie.

    Aparat w moim iPhone4 jest bardzo dobry do moich codziennych zastosowań.
    Do specjalistycznych zastosowań jak np. nurkowanie, używam Canona
    Powershot G9 w obudowie do nurkowania również od Canona.

    > Skoro ich jednak nie dostrzegasz w produktach jabłka, możesz być tylko
    > przedmiotem żartów. Nikt z tobą poważnie od dawna nie dyskutuje, co
    > najwyżej przekomarza się :-).
    > Więc po co się tak przejmujesz?

    Uogólniasz moje komentarze na temat iPhone do wszystkich produktów
    Apple - na jakiej to podstawie? Czy ja tu kiedyś oceniałem Apple iMaca?
    Albo Apple TV? Nie mam pojęcia na temat wielu produktów Apple i się
    wtedy nie wypowiadam.

  • 16. Data: 2014-10-06 22:31:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Wady wymieniałem wielokrotnie...
    >Jedną z nich jest brak obsługi Adobe Flash w przeglądarce.

    no, wada, zaleta ... android tez nie obsluguje ...

    J.

  • 17. Data: 2014-10-06 23:02:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > no, wada, zaleta ... android tez nie obsluguje ...

    Nie mów, bo mój Nexus 7 Asusa obsługiwał.
    A raczej można było zainstalować odpowiedniego pluggina.
    To samo na kupowanej niedawno przez kolegę Samsung
    12-calowym tablecie - nie wiem co to było, Galaxy Note Pro?

  • 18. Data: 2014-10-06 23:06:51
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > no, wada, zaleta ... android tez nie obsluguje ...

    Ciiii... Bo mój może usłyszeć i zażąda podwyżki... ;-)

    Wiwo

  • 19. Data: 2014-10-06 23:10:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie mów, bo mój Nexus 7 Asusa obsługiwał.
    >A raczej można było zainstalować odpowiedniego pluggina.

    A do iphone nie mozna ?
    Nie mozna bo nie ma, bo sie nie da, bo apple nie pozwala ?

    J.

  • 20. Data: 2014-10-06 23:19:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > A do iphone nie mozna ?
    > Nie mozna bo nie ma, bo sie nie da, bo apple nie pozwala ?

    Steve twierdził, że po jego trupie więc moż już można :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?