  • 11. Data: 2018-01-06 18:36:46
    Temat: Re: Czemu import elektroniki z Kanady jest utrudniany?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 6 stycznia 2018 10:04:08 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > A nasze clo, czy amerykanskie ?

    Przyszło z agencji pośredniczącej, ciężko powiedzieć.

    > Nasz UC chcial tych srubek ?

    To nie bylo moje, ja tylko wypełniałem tabelki w pracy bo
    mnie wezwali jako najbardziej kumatego w sprawie klamota.
    Nie wnikałem w szczegóły bo chciałem jak najszybciej
    skończyć i zapomnieć :>

    > - moze srubki maja inna taryfe celna w zaleznosci od skoku ... ale
    > przeciez calego klamota importowales.

    To był klamot w częściach, może w spisie części były śrubki i się
    ich czepili? Nie wiem :>

    L.

  • 12. Data: 2018-01-06 18:56:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Jan 2018 09:33:01 -0800 (PST), Lisciasty napisał(a):

    > A te durne deklaracje w banku, że nie jesteś podatnikiem USA?
    > Niby nasze, ale pewnie usańcy to wymusili w jakiś sposób.

    No ba - przelewy do czy z bankow krajow ktore umowy nie podpisaly
    mialy byc objete sporym podatkiem.

    Ale ... oni udostepniaja stany kont obywateli/firm polskich,
    wiec nasz fiskus umowe popiera i juz sie cieszy :-)

    J.