  • 11. Data: 2017-02-19 16:45:13
    Temat: Re: Czujnik obecności człowieka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wykrywanie ruchu Ci nie pasuje, licznik w futrynie co zlicza wchodzacych i
    wychodzacych tez zly. Kleszcza w klatce zamknij. Nie ma ludzi w poblizu to spi. Jak
    sie pojawia robia dwutlenek wegla, to znaczy ze jest cos zywego i chce wyjsc a
    klatki. Klatka mechanicznie polaczona z igla wkladki gramofonowej. Kleszcz w
    warunkach uspienia do osmiu lat zyje. Dla pewnosci co dwa lata nowego zlapiesz i
    wymienisz.

  • 12. Data: 2017-02-20 10:18:48
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sat, 18 Feb 2017 19:36:55 +0100, "Ghost" <n...@d...pl> wrote:
    > A może zna ktoś jakieś inne sensowne rozwiązania.

    Biocybernetyka: kleszcz podłączony do obwodu czy jakoś tak.
    Rewelacyjna skuteczność podobno.

  • 13. Data: 2017-02-20 10:19:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 19 Feb 2017 07:49:29 +0100, "Ghost" <n...@d...pl> wrote:
    > Do ruchu starcza zwykła czujka alarmowa chodzi o obecność. Ten
    omron wymaga
    > sprytnego softu no i raczej nie powinien działać sam, dobrze byłoby
    > przynajmniej dwa na jedno pomieszczenie.

    Ale jak wyobrażasz sobie obecność bez poruszenia? Ma być jakiś
    czujnik do wybudzeň w kostnicy?
    Większość czynników ruchu jest wystarczająco czuła do wykrycia
    obecności.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2017-02-20 14:41:21
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2017-02-20 o 10:18, slawek pisze:

    > Biocybernetyka: kleszcz podłączony do obwodu czy jakoś tak. Rewelacyjna
    > skuteczność podobno.
    Nie ma się co śmiać
    W warszawskich wodociągach do szybkiego wykrywania skażenia wody używane
    są żywe małże.
    Jeżeli spontanicznie zaczynają się zamykać w większej ilości to znaczy
    że coś jest w wodzie.
    Zdaje się że mają nawet zamocowane jakieś czujniki otwarcia.

  • 15. Data: 2017-02-20 15:27:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 20 Feb 2017 14:41:21 +0100, Roman
    Rogóż<r...@s...krakow.pl> wrote:
    > W warszawskich wodociągach do szybkiego wykrywania skażenia wody
    używane
    > są żywe małże.

    A kupa takiego mauża nie szkodzi odbiorcom :)? Bo rozumiem, że muszą
    być w przepływie, bo jak inaczej?

    --
    Marek

  • 16. Data: 2017-02-20 15:32:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2017 15:27:19 +0100, Marek napisał(a):

    > używane
    >
    > A kupa takiego mauża nie szkodzi odbiorcom :)? Bo rozumiem, że muszą
    > być w przepływie, bo jak inaczej?

    W odgałęzieniu. Przynajmniej ja bym tak zrobił.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2017-02-20 16:02:19
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W odgałęzieniu. Przynajmniej ja bym tak zrobił.

    No nawet, jakby się zesrał i poszło w sieć, to co się stanie? Filtrów nie
    ma? Większe syfy w rurach znaleźć można. Zresztą, skoro to zrobili, to chyba
    wiedzieli jak?

    --
    Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
    co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz

  • 18. Data: 2017-02-20 16:38:04
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > No nawet, jakby się zesrał i poszło w sieć, to co się stanie? Filtrów

    - anzelmie...
    - co apolinary ?
    - czy mi się wydaje, czy coś tej dzisiejszej wodzie tak jakby zalatuje...
    - nieee...wydaje ci się...
    - kurwa...
    - co kurwa ? nie, wiesz - jednak faktycznie - coś zalatuje...
    - oj to dobrze, bo się z tego zesrałem... już myślałem, że mnie z roboty
    wywalą...

  • 19. Data: 2017-02-20 18:24:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 20 Feb 2017 15:32:30 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > W odgałęzieniu. Przynajmniej ja bym tak zrobił.

    Ale wtedy woda się marnuje...

    --
    Marek

  • 20. Data: 2017-02-20 18:29:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Mon, 20 Feb 2017 15:32:30 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    >Ale wtedy woda się marnuje...

    A co to dla zakladu produkcyjnego, ktory ma rure wyjsciowa 1200mm
    srednicy czy wiecej, bo musi dostarczyc 1m3/s

    J.