  • 1. Data: 2017-02-16 16:50:23
    Temat: wyciskanie
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    [europa] słyszałem, że europejczycy ostro pakują i dążą do konfrontacji,
    prawda to? [/europa]

    nie radzę sobie z idle w STM32

    pisałem już jakiś czas temu...

    przechodzę prockiem STM32F1x w tryb idle i zasilam z CR2032...
    niestety jest dupa...
    wczoraj podłączyłem cr2032 miała 3,2V
    dziś już ma 3,1V

    czy Ktoś (spoza strefy) potrafi mi podpowiedzieć jak ogarnąć idle i
    podtrzymywanie sramu baterią?

    może są jakieś inne mocniejsze baterie?

  • 2. Data: 2017-02-16 16:59:53
    Temat: Re: wyciskanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU" napisał w
    wiadomości
> [...]
    >wczoraj podłączyłem cr2032 miała 3,2V
    >dziś już ma 3,1V
    >czy Ktoś (spoza strefy) potrafi mi podpowiedzieć jak ogarnąć idle i

    No ba, skoro zdazyles juz PO obrazic, to musisz isc do biura
    poselskiego PiS po porade.

    >może są jakieś inne mocniejsze baterie?

    Ostatnio widzialem 3R12 w sprzedazy ...

    J.

  • 3. Data: 2017-02-16 17:03:05
    Od: a...@g...com

    > może są jakieś inne mocniejsze baterie?

    Może coś takiego?
    https://carparts.redevent.co.uk/product/lion-commerc
    ial-battery-624-200ah-1200cca/

  • 4. Data: 2017-02-16 17:26:29
    Temat: [OT] wyciskanie
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ale mam kur... newsy:

    podobno nazi-land ostro zaatakował frajerów, że zakończony został proces
    przyjmowania lidero-programistów popis/eu do pracy w nazi-landzie...
    jednocześnie pojawia się dyrektywa wyszydzenia "bezmógich debili" co
    "znowu nie zdążyli"!
    ciekawi mnie ile w tym prawdy, bo sens to ma...

    druga sprawa, od 3 dni przestały mi działać serwery emula... czy ma to
    związek z tym, że antoś zaczął walczyć z cyberprzestępcami? no to teraz
    grupa mandziejewicza zacznie odbierać frajerom internet - bo nie
    zasłużyli...

  • 5. Data: 2017-02-16 19:57:29
    Od: kasik <k...@s...pl>

    > może są jakieś inne mocniejsze baterie?