  • 1. Data: 2013-06-02 13:20:34
    Temat: Czy A4 płatna od Tarnowa ?
    Od: gowit <w...@g...com>

    Czy A4 jest już płatna od Tarnowa czy dopiero od Krakowa ?
    Bo mam takiego linka do stronki z płatnymi autostradami
    http://pliki.regiomoto.pl/portal/jpg/autostrady_opla
    ty_duza.jpg
    I jest że płatna dopiero od Krakowa. A jak sie patrzy na zdjęcia
    znaków drogowych to przed wjazdem na A4 w Tarnowie jest że płatna.

  • 2. Data: 2013-06-02 16:58:06
    Temat: Re: Czy A4 płatna od Tarnowa ?
    Od: s...@g...com

    od Balic w Krakowie

  • 3. Data: 2013-06-02 17:13:24
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    W dniu 2013-06-02 13:20, gowit pisze:
> [...]
    > I jest że płatna dopiero od Krakowa. A jak sie patrzy na zdjęcia
    > znaków drogowych to przed wjazdem na A4 w Tarnowie jest że płatna.

    Nie jest płatna, i jeszcze prędko nie będzie

  • 4. Data: 2013-06-02 20:51:50
    Od: Agent 23908 <k...@t...pl>

> [...]
    > I jest że płatna dopiero od Krakowa. A jak sie patrzy na zdjęcia
    > znaków drogowych to przed wjazdem na A4 w Tarnowie jest że płatna.

    jechałem dzisiaj - jeszcze się nie płaci, trasa ładna ale zapomnij że
    zatankujesz po drodze, od Krakowa do Tarnowa zero stacji. Są nowe ładne
    "szczalnie" z obszernymi parkingami ale nic więcej. Nie zjesz nie
    zatankujesz, nic nie kupisz.

    Agent 23908

  • 5. Data: 2013-06-02 20:57:53
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Agent 23908" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "szczalnie" z obszernymi parkingami ale nic więcej. Nie zjesz nie zatankujesz,

    To samo chciałem napisać. W Tarnowie na stacji pytałem czy ludzie często
    przyjeżdzają z buteleczką po benzynę a pan na to "Nie przyjeżdżają często, ale
    przychodzą non stop" Bezmyślnego penisa, który oddał tak długi odcinek bez
    żadnej stacji powinni odstrzelić.

    --
    pozdrawiam kamil
    http://Endurorider.pl

  • 6. Data: 2013-06-02 22:07:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale przychodzą non stop" Bezmyślnego penisa, który oddał tak długi odcinek

    Jak doloza stacje kaza sobie placic za autostrade, tez bedziesz jeczal, ze
    ktos do odstrzalu.

  • 7. Data: 2013-06-02 22:33:59
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

> [...]
    > I jest że płatna dopiero od Krakowa. A jak sie patrzy na zdjęcia
    > znaków drogowych to przed wjazdem na A4 w Tarnowie jest że płatna.

    Tak paczę na mapkę i nie wiem, skąd się komuś wzięło 62km płatnej A4 z
    Krakowa. Od bramki do bramki jest równe 48km <sic!>

    Z innej beczki: równa stawka dla samochodów i motocykli na A2 i A1 to
    jakiś Q mało śmieszny żart...

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #

  • 8. Data: 2013-06-02 22:42:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Jun 2013 22:33:59 +0200, Staszek Sosenko napisał(a):
    ty_duza.jpg

    > Tak paczę na mapkę i nie wiem, skąd się komuś wzięło 62km płatnej A4 z
    > Krakowa. Od bramki do bramki jest równe 48km <sic!>

    Tez jestem ciekaw, bo rozne dlugosci padaly i dawniej.
    Moze byc kwestia Viatolla, moze trzeba uswiadomic klientom ze za
    wiecej placa. Amoze Stalexport za wiecej odpowiada ?

    Pod Wroclawiem podobnie - bramka ustawiona 3 km za wezlem bielanskim,
    ale oplaty licza jak od wezla.

    > Z innej beczki: równa stawka dla samochodów i motocykli na A2 i A1 to
    > jakiś Q mało śmieszny żart...

    Wolny rynek - nie podoba sie, to moga nie korzystac :-)

    Zreszta wiesz jak to z takimi motocyklistami - podjedzie taki, stanie,
    rekawice sciaga, kombinezon rozpina, drobnych szuka, zapina, zaklada -
    nosz kurde, nalezy mu sie taka sama oplata :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-06-02 22:46:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Jun 2013 22:07:40 +0200, Ghost napisał(a):
    > Jak doloza stacje kaza sobie placic za autostrade, tez bedziesz jeczal, ze
    > ktos do odstrzalu.

    A nie wiesz o co chodzi ? Teraz oglasza przetarg na stacje, wygraja
    najmocniejsi, odbija sobie w cenach paliw, a kto za to zaplaci ?
    Ci panstwo ..

    Tak nawiasem mowiac to z paliwem na calej A4 nalezy uwazac, choc
    ostatnio sie odwrocilo, i od Wroclawia do Gliwic stacje sa, a na
    reszcie kiepsko.

    J.

  • 10. Data: 2013-06-02 23:01:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-02, Staszek Sosenko <s...@...sigu> wrote:

    > Z innej beczki: równa stawka dla samochodów i motocykli na A2 i A1 to
    > jakiś Q mało śmieszny żart...

    No ale za to zarzadca A4 wyszedl naprzeciw motocyklistom i OIDP jest polowa
    stawki w okresie listopad-luty.

    --
    Artur
    ZZR 1200