  • 1. Data: 2004-06-21 15:47:42
    Temat: Czy ICPNET promuje użytkowników roznoszących wirusy?!?
    Od: "mistrzu" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Od dłuższego czasu przychodzą do mnie, oraz na pewną grupę mailingową,
    listy z wirusami wysyłanymi z IP będącym w puli icpnet (c104-10.icpnet.pl).
    Sprawa była zgłaszana do ichniego abuse, jednak pozostała bez odzewu.
    Wirusy nie przestały przychodzić, abus nie odpowiedziało...
    To po co IPCNET'owi abuse, skoro nie reagują, na pokaz?
    Dziwniejsza sprawa to to, że po drugim zgłoszeniu do abuse wirusy
    przychodzą teraz 8 razy częściej.

    pozdrawiam
    mistrzu

  • 2. Data: 2004-06-21 15:54:54
    Od: "Marcin Olejniczak" <marcin@usun_mnie.netmo.info>

    "mistrzu" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > To po co IPCNET'owi abuse, skoro nie reagują, na pokaz?
    > Dziwniejsza sprawa to to, że po drugim zgłoszeniu do abuse wirusy

    Ja ostatnio mialem podobnie, wyslalem im kilkanascie naglowkow tak ze dwa
    razy, do tego podzwonilem do nich kilkakrotnie i w koncu cos z tym zrobili,
    bo nagle przestalo przychodzic :)

  • 3. Data: 2004-06-21 16:27:04
    Od: "Krzysztof Palicki" <c...@i...pl>

    Użytkownik "mistrzu" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Od dłuższego czasu przychodzą do mnie, oraz na pewną grupę mailingową,
    > listy z wirusami wysyłanymi z IP będącym w puli icpnet
    (c104-10.icpnet.pl).

    prosze przeslac naglowki do abuse z kopia do mnie, sprawdze to.

    KP

  • 4. Data: 2004-06-22 21:56:22
    Od: "GHOST" <n...@p...pl>