  • 1. Data: 2004-02-11 22:31:03
    Temat: dostęp do poczty przez www w neostradzie - czy Wam też nie działa?
    Od: r...@o...pl

    Od kilku dni nie mogę dostać się do swojej skrzynki pocztowej via www przez
    webmail.neostrada.pl. Czasem działa, ale częściej nie mogę się doczekać na
    stronę. Dostęp klientem pocztowym do serwerów pocztowych działa.
    Czy to tylko ja mam takie problemy?
    RP

  • 2. Data: 2004-02-11 22:47:35
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    r...@o...pl wrote:
> [...]
    > doczekać na stronę. Dostęp klientem pocztowym do serwerów pocztowych
    > działa. Czy to tylko ja mam takie problemy?

    Sądzę, ze powinieneś zgłosić problem do Twojego dostawcy wspaniałej usługi
    Nerwostrada. Tutaj problemami intranetu TPSA raczej się nie zajmujemy ;)

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 3. Data: 2004-02-11 22:58:51
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia 2004-02-11 23:47,Użytkownik Tomasz Śląski napisał:

    > Sądzę, ze powinieneś zgłosić problem do Twojego dostawcy wspaniałej usługi
    > Nerwostrada. Tutaj problemami intranetu TPSA raczej się nie zajmujemy ;)
    ^^^^^^^^^

    Ja nie narzekam, tysiace innych tez nie na ten 'intranet'. Czy ktorys
    man oferuje taki dostep do netu dla zwyklego end usera?? A moze ma w
    planie, czeka tylko na bezplatny styk z tym 'intranetem' ;)))

    --
    Carlos
    | # odpowiadajac usun 'x' z adresu email # |

  • 4. Data: 2004-02-12 07:14:11
    Od: Andrzej Karpinski <k...@f...xyz.lublin.pl>

> [...]
    > webmail.neostrada.pl. Czasem działa, ale częściej nie mogę się doczekać na
    > stronę. Dostęp klientem pocztowym do serwerów pocztowych działa.

    To nie jest od kilku dni tylko od wielu tygodni. Z neostradowego hostingu
    i poczty w zasadzie nie da sie obecnie korzystac.

    k.

  • 5. Data: 2004-02-12 09:15:05
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "gtk@adm" <x...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie narzekam, tysiace innych tez nie na ten 'intranet'. Czy ktorys
    > man oferuje taki dostep do netu dla zwyklego end usera?? A moze ma w
    > planie, czeka tylko na bezplatny styk z tym 'intranetem' ;)))

    Dla klienta dostępowego styk z tym "intranetem" nie ma najmniejszego
    znaczenia, bo TPNET nie posiada w swojej sieci żadnego "contentu" godnego
    zainteresowania. Ten styk interesuje niemal wyłącznie firmy hostingowe,
    które muszą karmić Was - użytkowników rozmaitych Neostrad, co jest możliwe
    tylko poprzez abstrakcyjnie drogie łącza bezpośrednie do TPNETu.
    Natomiast odpowiedź na pytanie: dlaczego inni operatorzy nie oferują
    rozsądnego cenowo dostępu xDSL leży w braku możliwości egzekwowania
    przepisów nakazujących operatorowi dominującego dzierżawę pętli lokalnej po
    kosztach. W sytuacji gdy za dzierżawę pary przewodów od TP SA niezależny
    provider musi płacić więcej niż wynosi cały abonament za Neostradę trudno
    oczekiwac od niego konkurencyjnej ceny za taką usługę.

    Z#

  • 6. Data: 2004-02-12 10:34:26
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia 2004-02-12 10:15,Użytkownik Zbigniew Sikora napisał:

> [...]
    > które muszą karmić Was - użytkowników rozmaitych Neostrad, co jest możliwe
    > tylko poprzez abstrakcyjnie drogie łącza bezpośrednie do TPNETu.

    Za to man posiada unikalny w skali swiatowej ;)) Fimy hostinogwe musza
    Nas karmic - dobre, zapomniales tylko ze one z tego zyja i wliczaja
    sobie to w koszty.

> [...]
    > provider musi płacić więcej niż wynosi cały abonament za Neostradę trudno
    > oczekiwac od niego konkurencyjnej ceny za taką usługę.

    To wina tepsy czy prawa? Poza tym firmy konkurencyjne zdecydowanie wola
    klienta biznesowego bo ten sie szybciej zwraca. No i najwazniejsze firmy
    konkurencyjne, naprzyklad: Dialog, Netia nie maja na te inwestycje.

  • 7. Data: 2004-02-12 11:11:20
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    > Za to man posiada unikalny w skali swiatowej ;)) Fimy hostinogwe musza
    > Nas karmic - dobre, zapomniales tylko ze one z tego zyja i wliczaja
    > sobie to w koszty.

    Ależ nie zapomniałem. Jeśli firma X zaśpiewa sobie milion złotych za
    megabit, to ja to łącze wezmę i po prostu wliczę sobie w koszty. Wówczas
    hosting będzie kosztował tysiąc złotych miesięcznie, ale oczywiście firma
    kupująca serwer wirtualny też sobie to wliczy w koszty, itd, itd. Jakie to
    proste :-/

    > To wina tepsy czy prawa? Poza tym firmy konkurencyjne zdecydowanie wola
    > klienta biznesowego bo ten sie szybciej zwraca. No i najwazniejsze firmy
    > konkurencyjne, naprzyklad: Dialog, Netia nie maja na te inwestycje.

    Prawa z jednej strony, a jego przestrzegania - z drugiej. Rzuć może okiem
    ile orzeczeń UOKiK TP SA ma głęboko w dupie. Prawo Telekomunikacyjne też ma
    parę pięknych zapisów, których TP SA nie zamierza respektować. A to w
    prostej linii prowadzi do zwiększania kosztów konkurencyjnych operatorów
    (zapoznaj się na przykład z historią wzrostu za cen za dzierżawę kanalizacji
    kablowej na przestrzeni ostatniego roku). Stąd się bierze, m.in. brak
    środków na inwestycje.

    Z#

  • 8. Data: 2004-02-12 11:13:38
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    gtk@adm wrote:
> [...]
    >

    > Za to man posiada unikalny w skali swiatowej ;)) Fimy hostinogwe musza
    > Nas karmic - dobre, zapomniales tylko ze one z tego zyja i wliczaja

    rozumie ze nie wchodziles nigdy na allegro, na o2 nikt z tpnetu nie korzysta
    z kurnika ze o swietnych ftp nie wspomne ... ty ogladasz caly dzien
    www.tpsa.pl ;-)

> [...]
    > wola klienta biznesowego bo ten sie szybciej zwraca. No i
    > najwazniejsze firmy konkurencyjne, naprzyklad: Dialog, Netia nie maja

    no wlasnie tepsy ... prawo jest ... prawo nawet bylo wczesniej tylko idz do
    tepsy i powiedz ze chcesz wydzierzawic kanalizacje od tad do tad 99,99999%
    BMT. (Inna sprawa to zeby znalesc osobe ktora bedzie wiedziala o co chodzi)
    teraz niby prawo sie zmienilo i kanalizacja nie jest tpsa ale oficjalnie
    nikt nic nie wie a wiec i nic nie zalatwisz
    Tak wiec przeszkoda jest pewna instatytucja ...

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 9. Data: 2004-02-12 11:36:29
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia 2004-02-12 12:13,Użytkownik Adam Paluch napisał:

    > rozumie ze nie wchodziles nigdy na allegro, na o2 nikt z tpnetu nie korzysta
    > z kurnika ze o swietnych ftp nie wspomne ... ty ogladasz caly dzien
    > www.tpsa.pl ;-)

    tak, ja tylko www.telekomunikacja.pl, swietne ftp czy mirrory swietnych
    ftpow? allegro juz sie przenioslo. Kurnik, z tego co sie orientuje to
    podobne gry mozna znazlesc na wp i onecie z tym ze tam to jest platne -
    to tez wina tepsy?

    Czyli Twoim zdaniem na cena lacza w atmanie, gts, futuro, dialogu, netii
    sklada sie glownie oplata tych operatorow za styk z tpnetem? 2Mb u tych
    operatorow to cena zblizona do cen analogicznych lacz w polapku.
    Natomiast za ta sama cene w manie dostajesz 10Mb.

> [...]
    > nikt nic nie wie a wiec i nic nie zalatwisz
    > Tak wiec przeszkoda jest pewna instatytucja ...

    Tepsa jest firma i jak kazda inna dopoki bedzie miala na to przyzwolenie
    bedzie wykorzystywala brak egzekwowania prawa, luki w prawie. Kazdy
    majac firme postepowalby tak samo.
    Prawo sie zmienilo i nikt nic nie wie? to tez wina tepsy?

  • 10. Data: 2004-02-12 11:45:04
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia 2004-02-12 12:11,Użytkownik Zbigniew Sikora napisał:

> [...]
    > kupująca serwer wirtualny też sobie to wliczy w koszty, itd, itd. Jakie to

    Hosting w firmach ktore maja lacza od amtana, gts, futuro,
    telekomunikacji kolejowej i jeszcze kilku innych isp jakos nie kosztuje
    tysiace zlotych.

> [...]
    > kablowej na przestrzeni ostatniego roku). Stąd się bierze, m.in. brak

    Odwoluje sie, ma do tego prawo jak kazda inna firma. Skoro wygrywa tzn
    ze albo te zarzuty byla naciagane albo prawo ma spore luki. Sorry ale to
    nie jest wina tepsy. Ja bym raczej zastanowil sie co robi URTiP, ktory
    to utrzymywany jest z pieniedzy podatnikow, bo jakos nie przypominam
    sobie zeby jego dzialanie cokolwiek poprawilo w prawie telekomunikacyjnym.