  • 1. Data: 2004-02-12 20:04:55
    Temat: .edu.pl dla mas?
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Domain object:
    domain: terror.edu.pl
    type: PRIVATE
    registrant's handle: nta12131
    nservers: ns14.zoneedit.com.
    ns18.zoneedit.com.
    created: 2003.12.09
    last modified: 2003.12.13
    registrar: NetArt

    Czy mnie pamiec myli, czy tez mam racje, ze kiedys trzeba bylo spelnic
    kryteria edukacyjnosci, zeby dostac domene .edu.pl?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 2. Data: 2004-02-12 20:10:22
    Temat: Re: .edu.pl dla mas?
    Od: f...@i...pl

    On Thu, 12 Feb 2004, Przemyslaw Frasunek wrote:
    > Domain object:
    > domain: terror.edu.pl
    > type: PRIVATE
    > registrant's handle: nta12131
    > nservers: ns14.zoneedit.com.
    > ns18.zoneedit.com.
    > created: 2003.12.09
    > last modified: 2003.12.13
    > registrar: NetArt
    >
    > Czy mnie pamiec myli, czy tez mam racje, ze kiedys trzeba bylo spelnic
    > kryteria edukacyjnosci, zeby dostac domene .edu.pl?

    No co ?

    Moze oni beda szkolic terror-ystow.
    To tez jest edukacja :)
    ;>

    Wojtek

  • 3. Data: 2004-02-12 20:39:16
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Domain object:
    > domain: terror.edu.pl

    [...]

    > registrar: NetArt

    > Czy mnie pamiec myli, czy tez mam racje, ze kiedys trzeba bylo spelnic
    > kryteria edukacyjnosci, zeby dostac domene .edu.pl?

    Registrarom (w odróżnieniu od NASK) chyba wsjo ryba, czy spełnia się ów
    wymóg czy nie. Podobnie z .org.pl - ZTCP NASK chciał zaświdczenie o byciu
    stowarzyszeniem czy coś w tym guście, natomiast nie dalej jak wczoraj klient
    zarejestrował sobie .org.pl bez jakichkolwiek papierków. Zrobil to via
    Cybernetix aka Domeny.org.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 4. Data: 2004-02-12 20:39:22
    Od: Marcin Gondek <d...@n...e-utp.net>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Domain object:
    > domain: terror.edu.pl
    > type: PRIVATE
    > registrant's handle: nta12131
    > nservers: ns14.zoneedit.com.
    > ns18.zoneedit.com.
    > created: 2003.12.09
    > last modified: 2003.12.13
    > registrar: NetArt
    > Czy mnie pamiec myli, czy tez mam racje, ze kiedys trzeba bylo spelnic
    > kryteria edukacyjnosci, zeby dostac domene .edu.pl?

    Ech, schodzi wszystko na psy :-(

    -----------
    Marcin Gondek / Drixter * ICQ 99230394 * GG 5576693 * MG8-6BONE
    perl -le's&&\$2)84%2<%X540|.%4&*y^BSD|\!->~X^w: .a-{@-^/print;'
    Neutrin - Vortal systemów nowej generacji http://www.neutrin.pl

  • 5. Data: 2004-02-12 22:58:25
    Od: "Tom" <t...@t...pl>

    > Czy mnie pamiec myli, czy tez mam racje, ze kiedys trzeba bylo spelnic
    > kryteria edukacyjnosci, zeby dostac domene .edu.pl?

    kiedys widzialem w .edu.pl stronke, na ktorej mozna bylo zlecic napisanie
    magisterki badz innej pracy.
    niestety nie pamietam adresu, ale wygooglalem cos takiego:
    http://www.pracemagisterskie.edu.pl/
    http://www.pracedyplomowe.edu.pl/

    dosyc podobne... mozna zakupic prace - ciekawe do czego... ;)
    jak dla mnie to nie edu.

    Tom

  • 6. Data: 2004-02-12 23:08:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> writes:

    > Czy mnie pamiec myli, czy tez mam racje, ze kiedys trzeba bylo spelnic
    > kryteria edukacyjnosci, zeby dostac domene .edu.pl?

    Kiedys kiedys... A ilez to ja mialem klopotow przez istnienie wpisu
    *.edu.edu.pl - gdzie oczywiscie edu.edu.pl jest zarejestrowane przez
    NASK dla firmy niemajacej nic wspolnego z edukacja.

    MJ

  • 7. Data: 2004-02-12 23:29:49
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Michal Jankowski wrote:
    > Kiedys kiedys... A ilez to ja mialem klopotow przez istnienie wpisu
    > *.edu.edu.pl - gdzie oczywiscie edu.edu.pl jest zarejestrowane przez
    > NASK dla firmy niemajacej nic wspolnego z edukacja.

    Ja znam jeszcze jedną dziwną sytuację. Na początku 2000 roku znajoma
    firma chciała zarejestrować domenę www.edu.pl na portal o edukacji.
    Odpowiedź NASKu oczywiście negatywna, nawet osobista rozmowa nic nie
    dała - cyt: "www jest przedrostkiem funkcjonalnym i tego na pewno nie
    zarejestrujemy". Serwis powstał pod innym adresem. Natomiast cztery
    miesiące później ta domena została przez NASK zarejestrowana dla innej
    firmy....
    Równi i równiejsi?

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 8. Data: 2004-02-13 01:10:34
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:
    > domain: terror.edu.pl
    > Czy mnie pamiec myli, czy tez mam racje, ze kiedys trzeba bylo spelnic
    > kryteria edukacyjnosci, zeby dostac domene .edu.pl?

    Kiedyś, dawno i już, niestety, nieprawda. :(

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 9. Data: 2004-02-13 06:30:49
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    klient
    > zarejestrował sobie .org.pl bez jakichkolwiek papierków. Zrobil to via

    Napewno nie, z 4 lata temu www.ericsson.org.pl byl zarejstrowany bez
    problemu (choc zgoda firmy ericsson byla :)

  • 10. Data: 2004-02-13 06:31:53
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > zarejestrujemy". Serwis powstał pod innym adresem. Natomiast cztery
    > miesiące później ta domena została przez NASK zarejestrowana dla innej

    Artur ma wiele domen z www na poczatku :)) to moze i ta tez ma.