  • 1. Data: 2007-09-26 17:59:14
    Temat: Czy Netia też przycina?
    Od: Michał Stępień <p...@o...pl>

    Mam pytanie do grupowiczówi. Czy Netia to jest jakieś
    drugie Tele2? Zamawiałem 512kb po 49 zł na 24 m.
    a w umowie jest zaznaczone 1M po 59. Czy to jest normalne
    zachowanie? Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją?
    Nie widzę potrzeby zapłacenia 200 zł za coś co będzie
    mi zbędne. Czy was też potraktowali jak niedorozwiniętego?
    Może chodzi o to że ludzie nie czytają umów i Netia na to
    liczy?

    --
    * Można być wolnym ale czasem wymaga to większego
    wysiłku i szerszego światopoglądu oraz pewnej zaradności.

  • 2. Data: 2007-09-26 20:17:33
    Temat: Re: Czy Netia te? przycina?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Micha? St?pie? pisze:
    > Mam pytanie do grupowiczówi. Czy Netia to jest jakie?
    > drugie Tele2? Zamawia?em 512kb po 49 z? na 24 m.
    > a w umowie jest zaznaczone 1M po 59. Czy to jest normalne
    > zachowanie? Czy kto? spotka? si? z tak? sytuacj??
    > Nie widz? potrzeby zap?acenia 200 z? za co? co b?dzie
    > mi zb?dne. Czy was te? potraktowali jak niedorozwini?tego?
    > Mo?e chodzi o to ?e ludzie nie czytaj? umów i Netia na to
    > liczy?

    1. Ustaw sobie charset, masz:

    2. Może tak po prostu ktoś się pomylił ? Po kiego piszesz na grupę, nie
    podpisuj a wyjaśnij.

    pozdrawiam
    Rafał

  • 3. Data: 2007-09-27 06:59:04
    Temat: Re: Czy Netia też przycina?
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    Nie czytasz co podpisujesz ?

  • 4. Data: 2007-09-27 09:06:56
    Od: Michał Stępień <p...@o...pl>

    Rafał Łukawski <r...@l...pl> wrote:

    > 2. Może tak po prostu ktoś się pomylił ? Po kiego piszesz na grupę, nie
    > podpisuj a wyjaśnij.

    no i wyjaśniłem. tylko ile razy trzeba mówić co się chce.

  • 5. Data: 2007-09-27 09:08:04
    Od: Michał Stępień <p...@o...pl>

    Bartosz B. <b...@a...skasuj_to.pl> wrote:

    > Nie czytasz co podpisujesz ?

    właśnie czytam. ja to widzę tak, że wysyła się klientowi
    umowę z wyższą taryfą na zasadzie "a może nie zauważy".

  • 6. Data: 2007-09-27 17:24:20
    Od: "news.tpi.pl" <k...@o...pl>

    Tak dziala tele2. A czego ty sie spodziewales przechodzac do nich??!!

  • 7. Data: 2007-10-02 09:54:00
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    w takim razie może ktoś po prostu się pomylił - zadzwoń niech podeślą
    właściwą. (chyba że obecna umowa ci pasuje to podpisuj)