  • 1. Data: 2007-09-24 10:46:06
    Temat: Jaki czas reakcji?
    Od: Jarek <a...@w...pl>

    Witam

    Ile może zająć Panom z obsługi technicznej firmy Netia dopisanie 1
    regułki do ACL-ki na którymś z routerów szkieletowych tak, by pozbyć sie
    flood-a (16Mbps) pakietów z pojedynczego adresu źródłowego.
    Źródło gdzieś w Austrii - więc może próbują u źródła wyłączyć i dlatego
    to już tyle trwa. ;)

    Aaa, łącze to BDI VIP/TOP-NET 50Mbps. ;)

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2007-09-24 11:03:08
    Temat: Re: Jaki czas reakcji?
    Od: "r." <n...@n...com>

> [...]
    > to już tyle trwa. ;)
    >
    > Aaa, łącze to BDI VIP/TOP-NET 50Mbps. ;)

    za czasow Futuro bylo to w ciagu 10min, czyli od reki. teraz nie wiem...

    pozdrawiam
    radar

  • 3. Data: 2007-09-25 18:02:04
    Od: none <n...@n...pl>

    Jarek wrote:
> [...]
    > to już tyle trwa. ;)
    >
    > Aaa, łącze to BDI VIP/TOP-NET 50Mbps. ;)

    nawet caly dzien...