  • 1. Data: 2007-09-24 18:53:24
    Temat: Sieć Exatela
    Od: Komuch <k...@-...pl>

    Witam,

    Pytanie do użytkowników Exatela...
    Dziś między 7 a 8 (bliżej 8) zauważyłem małe zmiany w sieci.
    Czasy do Onetu i WP spadły dość znacznie, lekko sieć interii... Atman ma
    większe czasy...

    Czy też to zauważyliście ? Exatel twierdzi, że oni nic nie robili...

  • 2. Data: 2007-09-24 19:08:52
    Temat: Re: Sieć Exatela
    Od: "Bartek A." <b...@b...tlen.pl>

    Komuch pisze:
> [...]
    > większe czasy...
    >
    > Czy też to zauważyliście ? Exatel twierdzi, że oni nic nie robili...

    Żadnych najmniejszych zmian w pingach. Węzeł: Katowice, ul. Jordana.

  • 3. Data: 2007-09-24 20:13:19
    Od: MarC0 <n...@p...pl>

    Komuch pisze:
> [...]
    > większe czasy...
    >
    > Czy też to zauważyliście ? Exatel twierdzi, że oni nic nie robili...

    zmian brak
    węzeł Ostrołęka

    Marek Gocłowski
    MG9903-RIPE

  • 4. Data: 2007-09-25 05:47:54
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Komuch pisze:
> [...]
    > większe czasy...
    >
    > Czy też to zauważyliście ? Exatel twierdzi, że oni nic nie robili...

    zloz reklamacje ;]

  • 5. Data: 2007-09-26 06:06:13
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}komuch.pl>

    K pisze:

    > zloz reklamacje ;]

    Nie no, nie będę jaj robił... Po prostu chciałem z Wami to skonsultować,
    bo oni twierdzą, że nic nie robili... Generalnie wszystko poza tym jest
    ok - łącze wysyca się tak, jak powinno, tepsa leci... inne sieci lecą...

    No nic, dzięki za info :)