  • 1. Data: 2010-12-07 11:31:44
    Temat: Czy Orange może nie usunąć SIMlocka (za darmo)
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Po upływie umowy chciałem usunąć SIMlocka u Oranża
    Pani powiedziała że chętnie za 50 plnów
    WTF?

    Artur(m)

  • 2. Data: 2010-12-07 11:38:34
    Temat: Re: Czy Orange może nie usunąć SIMlocka (za darmo)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 7 Dec 2010 12:31:44 +0100, Artur(m) napisał(a):

    > Po upływie umowy chciałem usunąć SIMlocka u Oranża
    > Pani powiedziała że chętnie za 50 plnów
    > WTF?

    to się nazywa - uwaga, będzie trudne słowo - C E N N I K.

    http://www.orange.pl/kid,4000377664,id,4000377671,ti
    tle,nbspbSIMbnbspnbspblockbnbsp,article.html

    Niektórzy są tacy dziwni, że czytają go przed rozpoczęciem korzystania z
    usług operatora, a nie po zakończeniu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "przegladarka skyfire na iphona/ipada w locie konwertuje flasha na HTML5

  • 3. Data: 2010-12-07 13:01:47
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info>

> [...]
    tle,nbspbSIMbnbspnbspblockbnbsp,article.html

    > Niektórzy są tacy dziwni, że czytają go przed rozpoczęciem korzystania z

    Znaczy dziwne jest dla Ciebie, że ktoś nie chce operatorowi płacić za to, że
    zablokował mu telefon ???

  • 4. Data: 2010-12-07 13:45:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info>
    tle,nbspbSIMbnbspnbspblockbnbsp,article.html

    > Znaczy dziwne jest dla Ciebie, że ktoś nie chce operatorowi
    > płacić za to, że zablokował mu telefon ???

    Skoro sie tak z operatorem umowil, to dziwne :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-12-07 13:56:38
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał

    > Znaczy dziwne jest dla Ciebie, że ktoś nie chce operatorowi płacić za to, że
    > zablokował mu telefon ???

    No dziwne, szczególnie, że się na to zgodził, a teraz płacze.

  • 6. Data: 2010-12-07 19:33:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl>

    > No dziwne, szczególnie, że się na to zgodził, a teraz płacze.

    Jesteś pewien, że wiesz o czym mówisz ?

  • 7. Data: 2010-12-07 19:35:42
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    tle,nbspbSIMbnbspnbspblockbnbsp,article.html

    > Skoro sie tak z operatorem umowil, to dziwne :-)

    Po prostu przystąpił do umowy z operatorem w przekonaniu, że go nie
    "oszwabi". 99% ludzi tak robi

  • 8. Data: 2010-12-08 07:46:20
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał

    > No dziwne, szczególnie, że się na to zgodził, a teraz płacze.

    No zaraz, czy nie ma jakiegoś zarządzenia, które obliguje operatorów do
    darmowej likwidacji simloka po zakończeniu umowy, i jest nadrzędne
    nad umowami w tym względzie???

  • 9. Data: 2010-12-08 07:54:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Artur(m)" napisał w wiadomości grup
    .
    No zaraz, czy nie ma jakiegoś zarządzenia, które obliguje operatorów do
    darmowej likwidacji simloka po zakończeniu umowy, i jest nadrzędne
    nad umowami w tym względzie???

    Dlaczego miałoby być?

  • 10. Data: 2010-12-08 08:40:47
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > No zaraz, czy nie ma jakiegoś zarządzenia, które obliguje operatorów do
    > darmowej likwidacji simloka po zakończeniu umowy, i jest nadrzędne

    Ostatnie "zarządzenie" zawieszające ważność umów cywilno-prawnych i
    obligujące do pracy za darmo weszło w życie
    13 grudnia 1981 roku. Chętni do nasladownictwa pojawiają się tu i ówdzie ale
    znajdują raptem do 30% chętnych wykonania
    wysiłku fizycznego jakim jest spacer i użycie długopisu. Wysiłek umysłowy
    jest w ich przypadku wysoce niewskazany.