  • 1. Data: 2010-12-06 23:40:58
    Temat: Motorola Milestone - jako modem
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Czy można użyć ww. telefonu jako modem GPRS po podłączeniu do komputera
    przez port USB lub BT?
    Dla precyzji - chodzi mi o to czy uzyskam dostęp do internetu na
    notebooku przez odpowiednie skonfigurowanie komputera i telefonu.

    --
    M.

  • 2. Data: 2010-12-07 07:45:10
    Temat: Re: Motorola Milestone - jako modem
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2010-12-07 00:40, Shreek pisze:
> [...]
    > Dla precyzji - chodzi mi o to czy uzyskam dostęp do internetu na
    > notebooku przez odpowiednie skonfigurowanie komputera i telefonu.

    mozna, znajdz sobie program w markecie
    pdanet. Mozna przez bt albo usb.

  • 3. Data: 2010-12-07 15:53:33
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    peter napisał(a):

    > mozna, znajdz sobie program w markecie
    > pdanet. Mozna przez bt albo usb.

    Dzięki.
    Jeszcze nie muszę szukać bo dopiero się do Motki przymierzam ale
    najpierw muszę upewnić się czy spełni część z moich oczekiwań.

    O modem pytałem bo w opisie jest: modem - NIE.

    --
    M.

  • 4. Data: 2010-12-08 03:22:05
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Tue, 07 Dec 2010 00:40:58 +0100, Shreek wrote:
    > Czy można użyć ww. telefonu jako modem GPRS po podłączeniu do komputera
    > przez port USB lub BT?

    Aktualizacja Androida do v. 2.2 zapewnia tethering. Po podlaczeniu telefonu
    do USB urzadzenie jest widoczne jako karta sieciowa.
    Wersja nieoficjalna (moj telefon pracuje na niej tylko jeden dzien bez
    ladowania :(:
    http://and-developers.com/sbf:milestone
    http://smartmobile.pl/flashowanie-motoroli-milestone
    -aktualizacja-firmware
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2010-12-16 20:15:14
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Shreek napisał(a):
    > Witam

    To kolejne pytanie.

    Czy jest w tym telefonie możliwość szybkiego ustawienia ukrywania numeru
    i odwrotnie?

    --
    M.

  • 6. Data: 2010-12-16 22:39:28
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Shreek wrote:
    > Czy jest w tym telefonie możliwość szybkiego ustawienia ukrywania
    > numeru i odwrotnie?

    Żaden z typowych dialerów nie ma takiej opcji - na pewno wbudowany ani
    najczęściej używany Dialer One. Ale w zasadzie żaden problem zgłosić do
    jednego z developerów i poprosić o opcję.
    Jest natomiast opcja w systemie - ale trzeba grzebać w ustawieniach.

    rgrds,
    Jakub

  • 7. Data: 2010-12-19 10:14:13
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Jakub Danecki napisał(a):

> [...]
    > jednego z developerów i poprosić o opcję.
    > Jest natomiast opcja w systemie - ale trzeba grzebać w ustawieniach.

    A no właśnie. Chodziło mi o opcję w systemie. W aktualnym telefonie
    kilka kliknięć i jest zmienione.
    Natomiast miałem kiedyś telefon (nie pamiętam jaki), że w opcjach nie
    było możliwości zmiany przesyłania ID więc jedyną możliwością było
    wklepywanie przed numerem sekwencji znaków, która włączała ukrywanie
    numeru a następnie kolejnej sekwencji, któa to ukrywanie wyłączała.

    --
    M.