  • 1. Data: 2010-12-06 14:31:57
    Temat: przeniesienie prepaida do Orange
    Od: b...@o...pl

    pytałem o przeniesienie nr prepaid do Orange
    panienka zastrzeliła mnie informacją że nową SIM
    otrzymam gratis, mimo że będzie na niej 10zł

    mam pytania:
    1) te 10zł na koncie głównym czy promocyjnym?
    2) po ilu dniach musze doładować 14 czy 30?
    3) termin ważności niedoładowanej nowej
    sim 14 dni czy 30 dni czy 365 dni?

  • 2. Data: 2010-12-07 14:55:20
    Temat: Re: przeniesienie prepaida do Orange
    Od: b...@o...pl

    > pyta³em o przeniesienie nr prepaid do Orange
    > panienka zastrzeli³a mnie informacj± ¿e now± SIM
    > otrzymam gratis, mimo ¿e bêdzie na niej 10z³
    >
    > mam pytania:
    > 1) te 10z³ na koncie g³ównym czy promocyjnym?
    > 2) po ilu dniach musze do³adowaæ 14 czy 30?
    > 3) termin wa¿no¶ci niedo³adowanej nowej
    > sim 14 dni czy 30 dni czy 365 dni?

    ktoś wie? czy nikt nie przenosi do orangutana?

  • 3. Data: 2010-12-15 10:46:06
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > ktoś wie? czy nikt nie przenosi do orangutana?

    Ja przenosiłem, ale nie pamiętam. Te bonusy za przeniesienie takie
    wątłe, że nie zaprzątałem sobie głowy. Ale 10 PLN na 80% było na bonusowym.

    --
    Grzexs