  • 1. Data: 2010-12-06 14:20:39
    Temat: Play vs Gaduair
    Od: janusz <n...@a...am>

    Witam. Posiadam obydwa. I tak się zastanawiam czy to ma sens? Który
    operator jest dla mnie lepszy:
    - piszę dużo smsów (300-400 szt/mies)
    - mało rozmawiam ( tak max 60 minut)
    - korzystam z internetu (wystarcza mi pakiet 100 MB)
    - chciałbym nie wydać więcej niż 30 zł
    Jak komuś się chce i ma pojęcie zwłaszcza o Gaduair, to poproszę o
    wskazówki. Zwłaszcza niejasne są dla mnie informacje, jakoby połączenia
    poza sieć kosztowały 19 groszy poza promocją Wszechdostępni. Gdzieś
    widziałem taką wprowadzającą w błąd tabelkę

  • 2. Data: 2010-12-06 15:34:48
    Temat: Re: Play vs Gaduair
    Od: ">>Galeon<<" <s...@w...pl>

    W dniu 2010-12-06 15:20, janusz pisze:
> [...]
    > poza sieć kosztowały 19 groszy poza promocją Wszechdostępni. Gdzieś
    > widziałem taką wprowadzającą w błąd tabelkę

    istotne wydaje sie gdzie piszesz smsy

  • 3. Data: 2010-12-06 16:02:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]

    > poza sieć kosztowały 19 groszy poza promocją Wszechdostępni. Gdzieś
    > widziałem taką wprowadzającą w błąd tabelkę

    19gr jest tylko w promocji Wszechdostępnych.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-12-06 16:19:04
    Od: janusz <n...@a...am>

    W dniu 2010-12-06 16:34, >>Galeon<< pisze:

    > istotne wydaje sie gdzie piszesz smsy

    90% do Orange

  • 5. Data: 2010-12-06 16:46:52
    Od: janusz <n...@a...am>

    W dniu 2010-12-06 17:02, Liwiusz pisze:

    > 19gr jest tylko w promocji Wszechdostępnych.

    tak, a od 15 grudnia net 100 MB 15 zł :]
    chyba podziękuję

  • 6. Data: 2010-12-06 16:52:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-06 17:46, janusz pisze:

    > tak, a od 15 grudnia net 100 MB 15 zł :]
    > chyba podziękuję

    Jest nadal po 5zł.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-12-06 16:53:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-06 17:19, janusz pisze:

    > 90% do Orange

    Jeśli zmieścisz się w 5 numerach w dowolnej sieci, to możesz je wybrać w
    ramach promocji Wybrane Numery (1gr/sms, 10gr/min).

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-12-06 17:45:31
    Od: janusz <n...@a...am>

    W dniu 2010-12-06 17:52, Liwiusz pisze:

    > Jest nadal po 5zł.

    W tej chwili tak, ale patrz na tabelę "pakiety i usługi" od 15-12 ->
    http://media1.gaduair.pl/pdf/cennik_GaduAIR_20101215
    .pdf

  • 9. Data: 2010-12-06 18:22:48
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "janusz" <n...@a...am> napisał w wiadomości
    > Witam. Posiadam obydwa. I tak się zastanawiam czy to ma sens? Który
    > operator jest dla mnie lepszy:

    W playu, freszu doładowanie 30 pln/m-c, profil "Darmowy internet" :

    > - piszę dużo smsów (300-400 szt/mies)

    pakiet 600 sms za 6 pln

    > - mało rozmawiam ( tak max 60 minut)

    Pakiet "30 pln za 10 pln" - ok 100 min.

    > - korzystam z internetu (wystarcza mi pakiet 100 MB)

    100 MB za doładowanie 30 pln

    > - chciałbym nie wydać więcej niż 30 zł

    Do tego 3 pln za doładowanie przez stronę i 30 min do playa i na stacjonarne
    w " programie doładowań "

    Na GA zię nie znam bo mnie do siebie zrazili na początku działalności.
    (kłopoty z doładowaniem smsami)

  • 10. Data: 2010-12-06 18:23:26
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 6 gru 2010 15:20, janusz pisze:
    > Witam. Posiadam obydwa. I tak się zastanawiam czy to ma sens? Który
    > operator jest dla mnie lepszy

    Przenieś wzajemnie numery, dostaniesz bonusy, i już będzie lepiej :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."