  • 1. Data: 2009-12-09 07:23:21
    Temat: Czy PCI 64bit jest kompatybilne z PCI 32bit?
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    Czy PCI 64 bit jest kompatybilne z PCI 32 bit? Czy można bez problemów
    tego złącza używać ze zwykłymi kartami działającymi w zwykłych PCI?

  • 2. Data: 2009-12-09 07:41:47
    Temat: Re: Czy PCI 64bit jest kompatybilne z PCI 32bit?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "BQB"
    >Czy PCI 64 bit jest kompatybilne z PCI 32 bit? Czy można bez problemów
    >tego złącza używać ze zwykłymi kartami działającymi w zwykłych PCI?

    W sensie PCI-X ze zwykłym PCI? Generalnie, karty 3,3V PCI będą działać w
    slotach PCI-X, a karty PCI-X będą zwykle działać w slotach PCI 3,3V
    (aczkolwiek oczywiście z niższą wydajnością).
    http://en.wikipedia.org/wiki/PCI-X#Technical_descrip
    tion

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 3. Data: 2009-12-09 07:48:49
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Czy PCI 64 bit jest kompatybilne z PCI 32 bit? Czy można bez problemów
    > tego złącza używać ze zwykłymi kartami działającymi w zwykłych PCI?

    Tak.

  • 4. Data: 2009-12-09 08:05:03
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maurycy123"
    >Tak.

    Chyba, że port jest 3,3V, a karta 5V.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 5. Data: 2009-12-09 09:34:50
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maurycy123"
    >
    > Chyba, że port jest 3,3V, a karta 5V.

    Wg http://pl.wikipedia.org/wiki/Peripheral_Component_In
    terconnect ech,
    że też na wiki wcześniej nie zerknąłem - wszystko ładnie wyjaśnione.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/PCI-X

    W każdym razie dziękuję.