  • 11. Data: 2014-01-11 01:22:38
    Temat: Re: Czy da się wyrejestrować tymczasowo auto ?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukkasz" napisał w wiadomości
    >Dzięki za info, ale przy okazji mam 2 refleksje:
    >- OC powinno być przypisane do kierowcy nie auta. Wtedy jakbym miał 2
    >auta (nowe i stare zapasowe jakby to się np. zepsuła czy ukradli) to
    >płaciłbym tylko 1 OC.

    a jak ktos ma jedno auto i dwoje pelnoletnich dzieci, to placilby 4 OC
    ?

    J.

  • 12. Data: 2014-01-11 01:48:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > To zrobic wspolwłasnosc z jakims starym ze 100% znizkami.
    > Robota żadna, a zysk ogromny.

    tzn? czy może to być obca osoba? namówisz obcego?

    --
    Piter

  • 13. Data: 2014-01-11 02:23:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-11, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > tzn? czy może to być obca osoba? namówisz obcego?

    Mysle, ze na ulicy dosc szybko znajdziesz chetnego ktory przyjmie polowe
    samochodu :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2014-01-11 06:38:50
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-10 23:55, Łukkasz pisze:

> [...]
    > płaciłbym tylko 1 OC.
    > - Nie muszę robić badań, tylko że jak potem po 2 latach pojadę na

    Jeśli chcesz OC brać na logikę i rozsądek, to zacznij od przyjęcia do
    wiadomości, że OC jest podatkiem od użytkowanego pojazdu. A po drugie,
    to odpuść, bo wielu już próbowało, bezskutecznie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 15. Data: 2014-01-11 09:29:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** AZ pisze tak:

    > Mysle, ze na ulicy dosc szybko znajdziesz chetnego ktory przyjmie
    > polowe samochodu :-)

    w grę wchodzi tylko prawa, ta bez kierownicy :)

    --
    Piter

  • 16. Data: 2014-01-11 11:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > tzn? czy może to być obca osoba?

    Może.

    > namówisz obcego?

    Ja?

  • 17. Data: 2014-01-11 11:12:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Ja?

    nie ksiądz Mateusz

    --
    Piter

  • 18. Data: 2014-01-11 12:02:44
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Łukkasz wrote:

    > - OC powinno być przypisane do kierowcy nie auta. Wtedy jakbym miał 2
    > auta (nowe i stare zapasowe jakby to się np. zepsuła czy ukradli) to
    > płaciłbym tylko 1 OC.

    Pewnie skonczylo by sie tak: kupujesz sobie OC na samochody do 100KM
    albo do 150KM. Jak bedziesz jechał czyms mocniejszym i bedziesz mial
    wypadek/kontrole, to uznaje sie, ze jedziesz bez ubezpieczenia.

    W sumie moze to by bylo nie takie glupie...

    > - Nie muszę robić badań, tylko że jak potem po
    > 2 latach pojadę na przegląd..

    Lawetą.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 19. Data: 2014-01-11 13:03:27
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-01-11 06:38, sqlwiel wrote:

    > Jeśli chcesz OC brać na logikę i rozsądek, to zacznij od przyjęcia do
    > wiadomości, że OC jest podatkiem od użytkowanego pojazdu. A po drugie,
    > to odpuść, bo wielu już próbowało, bezskutecznie.

    skutecznie, skutecznie :)

    finansowo to jest bez znaczenia, ale jaka radość i brak
    marnowania czasu :)

    z 7..8 lat bez OC i tylko koło 5.5k kar :) (na niektóre auta mam OC)

  • 20. Data: 2014-01-11 14:26:13
    Od: Łukkasz <f...@w...pl>

    W dniu 2014-01-11 12:02, Rafał Grzelak pisze:

> [...]
    > wypadek/kontrole, to uznaje sie, ze jedziesz bez ubezpieczenia.
    >
    > W sumie moze to by bylo nie takie glupie...

    Właśnie