  • 11. Data: 2013-01-09 14:41:38
    Temat: Re: Czy dobrze rozumiem?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A ile chciałbyś grzać przez wioski? Stówą?

    Nie, wystarczy tyle ile jedzie 'cała reszta' gdy nie ma maruderów i jest
    spokojny ruch czyli 60-70km/h, jak jest luźniej większość jedzie 70-80km/h.
    Przez wioski nie da się tyle jechać bo ruch sam się spowalnia przez tych co
    skręcaja, stają, wjeżdzają itd.

  • 12. Data: 2013-01-09 14:42:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Jan 2013 14:11:42 +0100, BaX

    > W mojej wypowiedzi było jedno zdanie które definuje ten konkretny przypadek,

    Nic nie definiuje, bo nie jesteś osobą wiarygodną -- kierujesz się tylko
    własnym interesem. To jest typowe dla ludzi zachowanie. Nie przeszkadza im
    większa prędkość w danym miejscu, wręcz pieklą się że ograniczenie to
    głupota, dopóki w okolicy nie mieszkają albo dziecko nie chodzi do szkoły.
    Nie przeszkadzają im drogi (S i A) i wręcz psioczą, że dróg w PL brakuje,
    dopóki droga nie zacznie powstawać koło nich -- wtedy wielki lament i
    blokowanie inwestycji... itd.

    > większość jedzie ~60/70km/h i nie ma problemu z płynnością, po drodze nie ma
    > świateł, nie ma korków. Korek tworzy eLka i ci co jadą ~50km/h

    Klopsuje się tylko dlatego, że zamiast 50 jadą 60-70.

    > Mnie też, jade sobie ~70km/h, a tu jeb, wężyk kilku samochódów który
    > prowadzi eLka albo czech i mam wizje kolejnych kilku/nastu km jazdy 50km/h.

    Mimo tego pytałeś się czy się da, to ci odpisałem.
    Da się.

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2013-01-09 14:59:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Jan 2013 12:03:49 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

    > Wed, 09 Jan 2013 11:38:14 +0100, Jacek

    > To prawda. Z drugiej jednak strony nie zaczną zdejmować ograniczeń
    > dopóki ludzie się nie opanują. Jedyną możliwością żeby ukatrupić
    > bezsensowne ograniczenia i FR jest rozpoczęcie przestrzegania obecnych
    > przepisów. Wszak prawo powstało dla ludzi (bo nie posiadali
    > odpowiedniego instynktu samozachowawczego) a nie na odwrót.

    dawno takiego bezsensownego bełkotu nie czytałem.
    Po pierwsze ograniczenia nie są stawiane sensownie
    po drugie one nie maja być takie, żeby slepy dziadek na łysch oponach bez
    zawieszenia przejechał w kazdych warunkach bezpiecznie
    po trzecie to kierowca jest odpowiedzialny za bezpieczną prędkość co
    oznacza, ze IMHO ograniczenia powinny zostać w ogóle zdjete
    po czwarte przestrzeganie obecnych bezsensownych ograniczeń nie ma
    zadnego zwiazku z FR

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2013-01-09 15:06:14
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > blokowanie inwestycji... itd.

    > Klopsuje się tylko dlatego, że zamiast 50 jadą 60-70.

    Znaczy nic nie stoi na przeszkodzie aby postawić ograniczenie 40km/h i FR ,
    wtedy jak pojedziesz 40km/h będzie płynnie i dodatkowo nie zapłacisz.

    > Mimo tego pytałeś się czy się da, to ci odpisałem.
    > Da się.

    Każdy absurd da się wytłumaczyć przy pomocy pasujących argumentów.

  • 15. Data: 2013-01-09 15:12:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    >po trzecie to kierowca jest odpowiedzialny za bezpieczną prędkość co
    >oznacza, ze IMHO ograniczenia powinny zostać w ogóle zdjete

    A widzisz - niekoniecznie.
    To dla nas lepiej - jedziesz w zgodzie z ograniczeniem, jest lato,
    sucha droga ... i nie twoja wina ze ktos wylal na droge olej, czy za
    zakretem traktor z dwiema przyczepami wyjezdza z pola na droge.

    Ba - nie bylo tablicy "Droga nieutrzymywana w okresie zimowym", wiec
    nie mozna zwalac na kierowce jak wjechal w gololedz, bo do tej pory
    byla droga sucha, ale sie gmina zmienila :-)

    Nasze sady jeszcze do tego chyba nie dorosly, ale powoli i to sie
    przebije

    >po czwarte przestrzeganie obecnych bezsensownych ograniczeń nie ma
    >zadnego zwiazku z FR

    Jak to nie ma ? Im wiecej FR, tym bardziej bedziesz przestrzegal
    ograniczen, nawet tych bezsensownych :-)

    J.

  • 16. Data: 2013-01-09 15:15:38
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > większa prędkość w danym miejscu, wręcz pieklą się że ograniczenie to
    > głupota, dopóki w okolicy nie mieszkają albo dziecko nie chodzi do szkoły.

    Pierdu, pierdu co stoi na przeszkodzie aby PRZY SZKOLE stał FR albo patrol
    gdzie większość zwalnia, a nie kurwa w szczerym polu gdzie też jest 50km/h
    ale mało kto zwalnia? To jest ta zasadnicza różnica.

  • 17. Data: 2013-01-09 15:20:19
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    On 9 Sty, 13:46, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > A ile chciałbyś grzać przez wioski? Stówą?

    no jak ktos jedzie wolniej to gej :)

  • 18. Data: 2013-01-09 15:29:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" napisał w wiadomości
    >Mnie też, jade sobie ~70km/h, a tu jeb, wężyk kilku samochódów który
    >prowadzi eLka albo czech i mam wizje kolejnych kilku/nastu km jazdy
    >50km/h.

    16 km/50 = 19'12", 16/70=13'40".

    Wiecej melisy :-)

    J.

  • 19. Data: 2013-01-09 15:33:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Jan 2013 15:12:45 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

> [...]
    >
    > Ba - nie bylo tablicy "Droga nieutrzymywana w okresie zimowym", wiec nie
    > mozna zwalac na kierowce jak wjechal w gololedz, bo do tej pory byla

    to ja proponuje wprowadzić ograniczenie do 0kmh. Wtedy na pewno nie
    bedzie wypadków drogowych

    > Nasze sady jeszcze do tego chyba nie dorosly, ale powoli i to sie
    > przebije

    > Jak to nie ma ? Im wiecej FR, tym bardziej bedziesz przestrzegal
    > ograniczen, nawet tych bezsensownych :-)

    a w życiu.

  • 20. Data: 2013-01-09 15:40:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2013 14:41, BaX pisze:

> [...]
    > 70-80km/h. Przez wioski nie da się tyle jechać bo ruch sam się spowalnia
    > przez tych co skręcaja, stają, wjeżdzają itd.

    Z mojego doświadczenia: jeżdżenie 70-80 tam gdzie jest luźniej na
    obszarze zabudowanym nie ma sensu, bo wtedy częściej trzeba mocno
    hamować przed skręcającymi, wyjeżdżającymi i przechodzącymi.

    Podstawa to takie dobranie prędkości, żeby jechać płynnie. I o dziwo
    zwykle wychodzi około 50.