  • 1. Data: 2013-01-08 11:38:24
    Temat: oznakowanie na naszych drogach
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Witam,

    Tym razem nie o fotoradarach i GITD ;)
    Chociaż o oznakowaniu - ale tak ogólniej.
    Nie raz, nie dziesięć widzi się zdewastowane, nieaktualne, pokrzywione,
    czy pozasłaniane krzakami, sprzeczne, czy w jakikolwiek inny sposób
    "złe" oznakowanie.
    Tego, co w linku chciałem zrobić zdjęcie, ale GSV łatwiej użyć siedząc
    przed kompem ;)
    http://goo.gl/maps/8tES9
    Na tym skrzyżowaniu z 3 lata temu zlikwidowano możliwość skrętu w lewo,
    a prom to Trelleborga k/Kopenhagi nie kursuje od hoho, albo jeszcze
    dłużej (został po nim całkiem niezły terminal i całkiem niezłe długi).
    Jedną z tych tablic należałoby zdjąć.
    Drugą właściwie też, a przynajmniej uciąć.
    Ale po co, skoro można przylepić pasek taśmy i jest OK (?) ;D

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2013-01-08 12:03:34
    Temat: Re: oznakowanie na naszych drogach
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    LEPEK <n...@n...net> writes:

    > Na tym skrzyżowaniu z 3 lata temu zlikwidowano możliwość skrętu w

    Abstrahując od oznakowania - gros ober skrzyżowanie na 3 poziomy i
    wycięto skręt, na oko dość przydatny, w lewo tam wielka arteria
    wychodzi...

    Czemu tak i którędy się toto oficjalnie objeżdża?

    MJ

  • 3. Data: 2013-01-08 13:29:32
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-01-08 12:03, Michal Jankowski pisze:

    > Czemu tak i którędy się toto oficjalnie objeżdża?

    Jak zauważyłeś skrzyżowanie duże, takoż i "popularne". A mimo
    trzypoziomowości na środkowym poziomie krzyżują się dwa główne kierunki.
    Jeden z lewoskrętów jest realizowany estakadą. Pozostałe trzy lewoskręty
    spotykały się na jednym poziomie. Jeden z nich jest na tyle mało
    popularny, że go zlikwidowano (razem z możliwością jazdy na wprost na
    tym poziomie - jest bezkolizyjny przejazd poziomem -1), a tym samym
    zostało więcej czasu na realizację cyklów dla pozostałych dwóch.
    Teraz trzeba przejechać pod wiaduktem, za skrzyżowaniem zawrócić (dodali
    osobny pas i światła do tego), a następnie skręcić w prawo. Brzmi
    skomplikowanie, ale działa :)

    Pozdr,

  • 4. Data: 2013-01-08 13:31:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    LEPEK <n...@n...net> writes:

    > Teraz trzeba przejechać pod wiaduktem, za skrzyżowaniem zawrócić
    > (dodali osobny pas i światła do tego), a następnie skręcić w prawo.

    Po tych płytach, które widać na googlu, czy jest coś docelowego?

    I czy przed tunelem jest oznakowane odpowiednio?

    MJ

  • 5. Data: 2013-01-08 13:37:33
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-01-08 13:31, Michal Jankowski pisze:

    > Po tych płytach, które widać na googlu, czy jest coś docelowego?

    Prowizorka jest najtrwalsza ;)

    > I czy przed tunelem jest oznakowane odpowiednio?

    Jakieś oznakowanie jest, ale szczerze mówiąc - jako miejscowy nie
    zwróciłem na to uwagi.

    Pozdr,

  • 6. Data: 2013-01-08 23:57:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 08 Jan 2013 11:38:24 +0100, LEPEK <n...@n...net> wrote:

    >Ale po co, skoro można przylepić pasek taśmy i jest OK (?) ;D

    Po moim mailu do GDDKiA, z fotką

    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-pr
    n1/12323_106090829417581_6928658_n.jpg

    co zrobiono? Wymieniono tablicę? Nie.

    http://goo.gl/maps/pyRCB - zamalowano 18kę, ale 8ki nie dolepiono.

    Swoją drogą tablica i tak długo przetrwała - dk18 zmieniono na dk8
    chyba w 1985 roku. Moje zdjęcie jest z 2010.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280